۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۶۵۹۴۴۶

«کشتی پهلو گرفته» به صدا درآمد

«کشتی پهلو گرفته» به صدا درآمد
سی دی کتاب گویای «کشتی پهلو گرفته» از تازه‌ترین تولیدات انتشارات کتاب نیستان است. این کتاب گویا با صدای سیدمهدی شجاعی روانه بازار شد.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، «کشتی پهلو گرفته» از آثار کلاسیک ادبی و دینی سال‌های پس از انقلاب اسلامی به شمار می‌رود. اثری که نام و آوازه بسیاری برای سیدمهدی شجاعی به ارمغان آورد و البته خود کتاب نیز طی چند دهه و در میان نسل‌های مختلف مخاطبانش در زمره آثار پرفروش و پرمخاطب به شمار رفته و می‌رود.

این کتاب که تا کنون نزدیک به ۷۰۰ هزار نسخه از آن در ۵۵ نوبت انتشار به فروش رسیده است، روایتی است از مصائبی که بر حضرت فاطمه زهرا (س) در سال‌های پس از رحلت پیامبر اکرم (ص) رفته است.

کتاب ضمن مروری بر نقاط عطف حیات حضرت فاطمه زهرا (س) در روایت مصائب زندگی ایشان از زبان اطرافیانشان و نیز شخص خودشان استفاده کرده است که این مساله به جذابیت اثر بسیار افزوده است.

کشتی پهلو گرفته از ۱۴ فصل تشکیل یافته و راوی اول شخص در هر کدام از فصول، یکی از وابستگان حضرت فاطمه (س) هستند؛ فصل اول حضرت رسول، فصل دوم حضرت خدیجه (س)، فصل سوم خود حضرت زهرا (س)، فصل چهارم حضرت امیرالمؤمنین علی(ع)، فصل پنجم امام حسن (ع)، فصل ششم امام حسین (ع)، فصل هفتم مجدداً حضرت زهرا (س)، فصل هشتم حضرت زینب (س)، فصل نهم فضّه، فصل دهم حضرت ام کلثوم (س)، فصل یازدهم اسماء، فصل دوازدهم برای بار سوم حضرت فاطمه (س)، فصل سیزدهم مجدداً حضرت امیر (ع) و فصل چهاردهم آسمان راوی کتاب می‌شوند.

سید مهدی شجاعی نویسنده این کتاب، در کنار نویسندگی به کار کارگردانی، نمایشنامه نویسی و ادبیات دراماتیک نیز پرداخته است. مجلات صحیفه، رشد جوان، نیستان در زمره آثاری است که شجاعی مسئولیتی در آن‌ها بعهده داشته است و در کنار آن تاکنون حدود صد و بیست کتاب از وی منتشر شده که برخی از آن‌ها به زبان‌های دیگر ترجمه شده‌اند.

سی دی کتاب گویای «کشتی پهلو گرفته» از تازه‌ترین تولیدات انتشارات کتاب نیستان است. این کتاب گویا با صدای سید مهدی شجاعی و با قیمت ۳۲۰۰۰ تومان منتشر شده است و حجمی قریب ۷ ساعت را شامل می‌شود و برای علاقه‌مندان به آثار شجاعی ترکیبی جذاب از متن و صدای او را فراهم کرده است./826/د102/ق

منبع: فارس
ارسال نظرات