۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۶۵۹۴۴۹
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام:

خنثی سازی فتنه‌ها مهمترین دستاورد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است

خنثی سازی فتنه‌ها مهمترین دستاورد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: خنثی سازی فتنه‌های مختلف از مهمترین دستاوردهای شورای هماهنگی تبلیغات انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، علی چراغی‌پور، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام ضمن عرض تبریک به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، پیرامون جایگاه شورای هماهنگی در تحقق اهداف انقلاب اسلامی، گفت: شورای هماهنگی انقلاب اسلامی، نهادی انقلابی است که پس از 4 دهه فعالیت منسجم، صادقانه و مردمی در عرصه بسیج، برگزاری و بزرگداشت مراسم‌های ملی، مذهبی، انقلابی و... حکایت از اهمیت و نقش این نهاد در عرصه تبلیغات اسلامی و انقلابی دارد.

وی در خصوص وظایف دینی و انقلابی شورا در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی، افزود: با برنامه ریزی صحیح و اصولی با توجه به اصل مهم وحدت و حرکت در مسیر ارزش‌های والای اسلامی و انقلابی و اطاعت از فرامین رهبر ضمن ساماندهی برنامه‌ها و مراسمات اسلامی با همکاری امت آگاه و بصیر، تبلیغات منفی و مخرب دشمنان نظام را خنثی و با خلق حماسه‌های جاوید در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی انقلاب ایران اسلامی کارنامه درخشان و ارزشمندی را از خود به جای گذاشته است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: نقش خطیر شورا و تایید رهبر انقلاب اسلامی نسبت به زمان شناسی‌، لحظه شناسی و به جا آوردن حق عمل و اقدام اثبات می‌شود.

وی در خصوص دستاورد مهم شورای هماهنگی گفت: دستاوردی که می‌شود با صداقت در این 40 سال از خدمات شورا اشاره کرد ترغیب مردم در حضور در صحنه است اگر مردم از صحنه خارج شوند زنگ خطری جدی خواهد بود.

چراغی‌پور با اشاره به 18 تیر 78 و فتنه 88 افزود: چیزی که چنین دسیسه‌هایی را شکست و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد زمینه سازی و حضور مردم و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در صحنه بود./1404/د102/ب1

ارسال نظرات