۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۶۵۹۴۵۱
حزب‌الله و جریان آزاد ملی لبنان خواستار شد؛

حمایت از لبنان در مقابل توطئه‌های رژیم صهیونیستی

حمایت از لبنان در مقابل توطئه‌های رژیم صهیونیستی
مسؤولان حزب‌الله و جریان آزاد ملی لبنان در دیداری با اشاره به بحران‌های اخیر٬ بر ضرورت حمایت همه‌جانبه از کشور در برابر طمع‌ورزی‌های رژیم صهیونیستی تأکید کردند.

به گزارش بین‌الملل خبرگزاری رسا به نقل از روزنامه البناء، شیخ «زید ضاهر» مسؤول حزب‌الله در منطقه صیدا دیداری با هیئت مرکزی جریان آزاد ملی با ریاست «طارق الخطیب» داشت.

اعضای هیئت مذکور در این دیدار سالگرد پیروزی جولای 2006 را به رهبری حزب‌الله تبریک گفته با تأکید بر ضرورت فعالیت گسترده برای کمک به کاهش رنج‌های ملت لبنان تصریح کردند که هدف از سفر به صیدا و مناطق جنوبی بررسی وضعیت این مناطق و تأثیر بحران‌های اقتصادی و اجتماعی بر کشور است.

همچنین دو طرف تأکید کردند که اهمیت گفتمان سیاسی عاقلانه در این دوره از جانب همه طرف‌ها بسیار بالا و در شرایط دشوار کشور به‌نفع ملت است.

آنها همچنین تصریح کردند: در زمان حاضر برای احیا و نجات کشور نیاز به یک تلاش همگانی همراه با افزایش حمایت از لبنان در برابر طمع‌ورزی‌های رژیم صهیونیستی و نیز حفظ حاکمیت و استقلال و کرامت لبنان داریم.

هیئت جریان آزاد ملی و مسئول حزب‌الله در ادامه درباره شرایط منطقه صیدا و اردوگاه‌های فلسطینیان بحث و بر عنصر ارتباط و هماهنگی به‌عنوان نقطه حل مشکلات و نزدیک کردن دیدگاه‌های همه احزاب تأکید کردند.

طرفین این دیدار در پایان خواستار تعهد به تصمیمات پارلمان و وزارت بهداشت در زمینه مقابله با شیوع کرونا برای محافظت از سلامت شهروندان شدند.

از طرف دیگر دکتر «حسین النمر» مسؤول منطقه بقاع در حزب‌الله تأکید کرد: مقاومت ادامه دارد و نمی‌توان در برابر بی‌عدالتی‌ها سکوت کرد و باید با همه توانایی‌های خود آماده باشیم؛ چرا که دشمن جز زبان زور را نمی‌فهمد.

مسؤول حزب‌الله در پایان گفت: باید از دولت کنونی حمایت کرد و کنار آن بایستیم؛ زیرا در غیر این صورت هرج‌ومرجی در کشور به‌وجود می‌آید که پیامدهای نامعلومی دارد. ما بر حضور همه‌جانبه کنار دولت در همه زمینه‌ها تأکید می‌کنیم؛ زیرا اقدامی جز این در راستای تخریب و فروپاشی کشور خواهد بود.

ارسال نظرات