۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۶۵۹۵۴۶
نگاهی به فعالیت‌های جهادی تابستانه طلاب مدرسه علمیه امام رضا؛

توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان

توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان
حجت الاسلام شاه جعفری با بیان اینکه فعالیت‌های جهادی مدرسه علمیه رضا (ع) ادامه دارد، گفت: در روز عید قربان ۱۵۰ بسته گوشت بین نیازمندان توزیع شد.

حجت الاسلام غلامرضا شاه جعفری معاون تهذیب مدرسه علمیه امام رضا(ع)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اقدامات جهادی طلاب این مدرسه علمیه در تابستان امسال، گفت: امسال فعالیت‌های گروه جهادی امام رضا(ع) که متشکل از طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام رضا(ع) می‌شود قدری متفاوت از سال‌های دیگر است.

وی افزود: زیرا با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا یکی از مهم‌ترین اهداف گروه جهادی امام رضا(ع) تهیه ارزاق و مواد بهداشتی برای نیازمندان و آسیب دیدگان است.

حجت الاسلام شاه جعفری به قربانی چند رأس گوسفند و نحر یک نفر شتر در روز عید سعید قربان اشاره و بیان داشت: گروه جهادی امام رضا(ع) با همکاری خیرین یک نفر شتر و چند رأس گوسفند را ذبح و گوشت آن را بین 150 خانواده نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا تقسیم کردند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام رضا(ع) ادامه داد: همچنین هفته گذشته ده‌ها بسته بهداشتی تهیه و بین نیازمندان شناسایی‌شده توزیع شد.

وی گفت: گروه جهادی امام رضا(ع) هم‌اکنون در حال تهیه بسته‌های معیشتی برای عید سعید غدیر است تا در شب عید غدیر که بزرگ‌ترین عید اسلامی محسوب می‌شود این بسته‌ها را به دست نیازمندان برسانند.

حجت الاسلام شاه جعفری با اشاره به اینکه گروه جهادی امام رضا(ع) از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا فعالیت‌های گسترده‌ای را درزمینه مقابله با کووید 19 انجام داده است، اظهار داشت: ضدعفونی معابر، گندزدایی از سطوح، دوخت ماسک و خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی از اقداماتی است که توسط طلاب جهادگر مدرسه علمیه امام رضا(ع) در ایام کرونا صورت گرفت./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات