۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۶۵۹۵۹۸
آیت الله مجتهدشبستری در گفت‌وگو با رسا:

جریان تحریف در پی بدبین کردن مردم نسبت به انقلاب است

جریان تحریف در پی بدبین کردن مردم نسبت به انقلاب است
آیت‌الله شبستری با بیان اینکه جریان تحریف به دنبال بدبین کردن مردم نسبت به انقلاب است، گفت: دشمن با استفاده از تحریف حقایق نظام را وارونه و نقاط ضعف را بزرگ جلوه می دهد.

آیت‌الله محسن مجتهدشبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، هدف آمریکا از تحریف انقلاب و نظام را غبارآلود کردن اذهان عمومی ملت ایران بیان کرد و گفت: دشمن با این حربه می‌خواهد افکار عمومی را تحت تأثیر قرار داده و با بدبین کردن مردم به انقلاب، زمینه شورش و اغتشاش را در کشور فراهم آورد.

وی با اشاره به معنای تحریف، بیان داشت: مراد معظم له از تحریف، وارونه جلوه دادن نقاط قوت و بزرگنمایی ضعف‌های نظام جمهوری اسلامی است؛ دشمن با استفاده از تحریف می‌خواهد افکار مردم را دچار تشویش کرده و آنان را نسبت به‌نظام بدبین کند زیرا می‌داند در این صورت است که تحریم‌ها مؤثر واقع خواهد شد.

آیت‌الله مجتهدشبستری یکی از راهبردهای مقابله با تحریم را شناخت تحریف دشمن دانست و ابراز کرد: ملتی که افکارشان طعمه تحریفات دشمن نشده راحت‌تر می‌تواند در برابر تحریم‌های دشمن ایستادگی کند زیرا خوب می‌داند که این فشارهای بی‌ثبات موقتی و از بین رفتنی است.

تولیت مدرسه علمیه ایروانی با تأکید بر اینکه هدف دشمن از تحریف ضربه زدن به انقلاب و مردم است، بیان داشت: دشمن با وارونه جلوه دادن حقایق و ناکارآمد نشان دادن نظام می‌خواهد مردم را از انقلاب ناامید کند و با تحریم اقتصادی اسباب شورش، ناراحتی و آشوب را در کشور فراهم آورد؛ البته ملت ایران در این چهل سال نشان دادند که مردمی بصیر و دشمن‌شناس هستند و می‌دانند تحریم تاریخ اتمام دارد.

انقلابی گری به شعار نیست، به عمل است

وی با تأکید بر اینکه انقلابی گری به شعار نیست بلکه به عمل است، گفت: انقلابی گری باید به‌صورت عملی و به‌ دور از انفعال درزمینهٔ های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی مشاهده شود؛ آثار انقلابی گری باید در جامعه دیده شود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری به اقدامات جهادی جریان انقلابی مؤمن در رزمایش مؤمنانه و مواسات همدلی در ایام کرونا اشاره کرد و ادامه داد: رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه که مردم در ایام کرونا انجام دادند جلوه‌ای از انقلابی گری بود که عملاً به نمایش گذاشته شد.

آیت‌الله مجتهدشبستری در پایان اضافه کرد: برای مثال اگر دولت بخواهد در مسائل اقتصادی کار انقلابی انجام دهد باید مقدمات توسعه تولید را فراهم و زمینه تسهیلات لازم برای تولیدکنندگان را آماده کند همچنین مجلس نیز با برداشتن بروکراسی‌ها و موانع جهش تولید می‌تواند عملاً انقلابی گری خود را ثابت کند./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمد مهدی اسلامی
Iran, Islamic Republic of
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶
با سلام ودرود بر حضرت آیةالله جناب آقای مجتهد شبستری دامت بر کاته .
تحریمده یقین باشه گدب پیس سنه جاقدِ---
دشمنده بو ایشد ن اوزی چوخ نادم اولبدِ دونه جاقد.
0
0