۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۶۵۹۷۲۴
استاد حوزه علمیه کردستان:

نگاه دولتمردان باید به مسائل داخلی معطوف شود

نگاه دولتمردان باید به مسائل داخلی معطوف شود
حجت الاسلام بهرام پور با انتقاد از وضعیت معیشتی مردم، گفت: نگاه دولت باید به مسائل داخلی تغییر کند و نگاه ها باید یک نگاه جهادی و از روی احساس وظیفه و وطن پرستی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، حجت الاسلام حمید بهرام پور عصر امروز در دیدار جمعی از مسؤولان هیات های مذهبی شهرستان بیجار اظهار داشت: امسال در بحث بیماری کرونا کشور با مشکلات بسیاری روبرو می باشد که غیرقابل انکار است، لذا دولتمردان باید نسبت به سیاست های کلی خود تجدیدنظر کنند.

این استاد حوزوی ادامه داد: بدون تعارف باید گفت که کرونا بخش زیادی از اقتصاد را تحت تاثیر قرار داده است یعنی این تاثیرات بیشتر از تحریم ها است، با این وجود برخی از داخلی ها همچنان به دنبال ایجاد این شائبه هستند که وضعیت کنونی معلول عدم مذاکره با کشورهای بیگانه می باشد.

وی با اشاره به اینکه مدت زمان زیادی دستگاه دیپلماسی ایران نسبت به بحث مذاکرات با غربی ها به ویژه آمریکایی ها خوشبین بود، عنوان کرد: متاسفانه علیرغم هشدارهای رهبر معظم انقلاب درباره پیشینه سیاسی غربی ها و... در چنین مذاکراتی، بازهم دولتمردان دو دولت یازدهم و دوازدهم دل در گرو این مذاکره گذاشتند، ولی اگر به کارنامه این چند سال مذاکره نگاه کنیم، هیچ چیزی عاید این نظام و ملت نشده است.

حجت الاسلام بهرام پور با انتقاد از وضعیت معیشتی مردم در این شرایط عنوان داشت: نگاه ها باید به مسائل داخلی تغییر کند. نگاه ما باید یک نگاه جهادی و از روی احساس وظیفه و وطن پرستی باشد. لذا تا زمانی که نگاه برخی از دولتمردان نگاه مدیریتی صرف است، نمی توان به اصلاح امور امید داشت.

این استاد حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: امیدواریم دولت در آخرین سال خود در سیاست داخلی و خارجی اش تجدیدنظر کاملی داشته باشد و مسائل کلان ملی را بر مسائل خارجی که تاکنون هیچ گونه خروجی برای ملت نداشته است، ترحیج و اولویت دهد.

حجت الاسلام بهرام پور در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از متولیان رزمایش کمک مومنانه در کشور به ویژه در کردستان، عنوان کرد: رزمایش کمک مومنانه ابتکاری بسیار بزرگ در این شرایط خاص اقتصادی و معیشتی کشور بود که امید است این برنامه کماکان در سراسر کشور ادامه داشته باشد، لذا از خیرین و بانیان این امر خداپسندانه درخواست داریم که با مدیریت بهتر این کار خیرخواهانه مانع از موازی کاری برخی از نهادها و ادارات حمایتی در این زمینه شوند.

این استاد حوزه علمیه در پایان سخنان خود گفت: از مردم استان کردستان درخواست داریم که شرایط خاص کنونی را بهتر درک و با رعایت پروتکل های بهداشتی و اجتماعی از شیوع بیشتر ویروس کرونا در جامعه جلوگیری کنند./1401/پ310/ب1

ارسال نظرات