۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۶۵۹۷۶۰
امام جمعه موقت کرمانشاه:

دشمن در حال پیاده کردن برنامه تنظیم خانواده به میل خود در کشور است

دشمن در حال پیاده کردن برنامه تنظیم خانواده به میل خود در کشور است
امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: دشمن بدون هیچ کشته یا زخمی در حال پیاده کردن برنامه تنظیم خانواده به میل و خواسته خود در کشورهای اسلامی به ویژه ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی امروز در دیدار با جمعی از فعالان فرهنگی و اجتماعی و متولیان انجمن های مردم نهاد این استان، عنوان کرد: زمانی توطئه و دسیسه های دشمنان برای همه ما علنی و نخ نما بود، ولی اکنون شرایط به کلی تغییر کرده است.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: امروز دشمن با استفاده از پیچیده ترین دستگاه ها و سیستم های اطلاعاتی خود، به دنبال فتنه و آشوب انگیزی در کشور است و رصد این تحرکات زیرپوستی دشمن نیازمند بصیرت سیاسی و دینی ملت است.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از تسری فرهنگ تک فرزندی در کشور، گفت: آنچنان که کارشناسان اعلام می کنند، اگر همچنان فرهنگ تک فرزندی و حتی زندگی بدون کودک در  کشور ادامه داشته باشد، ایران در آینده ای نزدیک به یکی از پیرترین کشورهای دنیا تبدیل خواهد شد و عملا نیروی کاری نخواهیم داشت.

وی استیلای این وضعیت را خواسته و برنامه طولانی مدت دشمنان انقلاب عنوان کرد و افزود: متاسفانه سالیان متمادی است که خواسته یا ناخواسته در دام تبلیغات مسموم دشمن در بحث فرزندآوری گرفتار شده ایم، دشمن با هزینه و سرمایه گذاری های هنگفت به دنبال کاهش نرخ جمعیت در ایران و به دنبال آن کاهش نیروی کار و جوان می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی ادامه داد: تداوم این فرهنگ غلط و غربی در بحث بنیاد خانواده می تواند پیش زمینه از بین رفتن فرهنگ دینی و ملی ما شود.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: بنابراین شما به عنوان فعالان فرهنگی و اجتماعی باید برای اصلاح این الگوی نادرست غربی در بین زوج های جوان نهایت تلاش را داشته باشید.

این عالم دینی در ادامه با اشاره به اینکه نهادهای دولتی در سال های اخیر در بحث تبلیغ فرهنگ فرزندآوری کار خاصی انجام نداده اند، گفت: متاسفانه نهادهایی که به گونه ای متولی امور فرهنگی هستند این موضوع با این اهمیت بسیار را عملا و رسما فراموش کرده اند.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه افزایش جمعیت پیر در کشور مساوی با شکست در مقابل دشمنان می باشد، خاطرنشان ساخت: دشمن بدون هیچ کشته یا زخمی در حال پیاده کردن برنامه تنظیم خانواده به میل و خواسته خود در کشورهای اسلامی به ویژه ایران است، لذا نباید اجازه دهیم این فرهنگ غیراسلامی در جامعه ما بیش از این نهادینه شود.

امام جمعه موقت کرمانشاه با انتقاد از کم کاری رسانه ها در این موضوع، گفت: متاسفانه بسیاری از نشریات داخلی کشور نه تنها در مقابل این برنامه استعماری دشمن موضع خاصی نگرفته اند بلکه برخی مواقع نیز در مسیر نیات دشمن سهوا یا تعمدا قلم می زنند.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی در پایان سخنان خود، ابراز کرد: آینده و سربلندی کشور در گرو داشتن نیروی جوان، نخبه و توانمند است، از این رو کاهش جمعیت جوان می تواند این آینده را تحت تاثیر خود قرار دهد./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات