۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۶۵۹۷۸۰
امام جمعه ازنا:

خدمت به مردم، بالاترین هدف مسؤولان باشد

خدمت به مردم، بالاترین هدف مسؤولان باشد
حجت الاسلام سپهوند با بیان اینکه بالاترین هدف یک مدیر باید خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها باشد، گفت: باید فرصت خدمت را غنیمت شمرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی سپهوند، ظهر امروز در برگزاری جلسه اخلاق مدیران که به میزبانی سپاه ناحیه ازنا در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی، برگزار شد، گفت: توفیق خدمت گزاری به مردم نعمت الهی است.

امام جمعه ازنا اذعان داشت: بالاترین هدف یک مدیر  خدمت است و هر مدیری باید به احسن وجه وظیفه خود را انجام دهد؛ نه اینکه برای حفظ میز و پست هر کاری انجام دهد که این شایسته مدیران مؤمن نیست.

وی خاطرنشان کرد: مدیر جهادی و خدمت گزار در انقلاب اسلامی نه از اعطای پست و مدیریت  سرمست و نه از گرفتن مقام ناراحت می شود.

حجت الاسلام سپهوند با بیان اینکه یک مدیر می تواند قاطع و متواضع باشد، یادآور شد: در انجام مسؤولیت ها باید به اصول و چارچوب ها توجه داشت.

وی با اشاره به اینکه مسؤولیت ها در نظام اسلامی موقت است و فرصت خدمت را باید غنیمت شمرد، بیان داشت: مردم سرمایه نظام اسلامی و ولی نعمتان انقلاب هستند و بهترین خدمت، حقِ آنان است.

امام جمعه ازنا عنوان کرد: در سایه مدیریت، برنامه ریزی و تلاش و پشتکار باید برای رفع مشکلات مردم گام برداشت./9451/پ310/ب1

ارسال نظرات