۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۶۵۹۸۱۳
حجت الاسلام حیدری خبر داد؛

توزیع ۵۰۰۰ بسته غذایی «تبرکات علوی» همزمان با عید غدیر در مازندران

توزیع ۵۰۰۰ بسته غذایی «تبرکات علوی» همزمان با عید غدیر در مازندران
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران از توزیع پنج هزار بسته غذایی «تبرکات علوی» از محل موقوفات، در آستانه عید غدیر خبر داد.
به گزارش خبرگزاری رسا در مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌، مدیر کل اوقاف مازندران با اشاره به این که تلاش برای رفع محرومیت ‌مستمندان در راستای اجرای امینانه نیت واقف یکی از وظایف اوقاف به‌شمار می‌رود، اظهار داشت: در همین راستا از محل عواید موقوفات طرح «تبرکات علوی» همزمان با دهه ولایت در سراسر مازندران اجرا خواهد شد.
 
وی با اشاره به این که یکی از اقدامات شاخص پیشوای مومنان و صاحب غدیر، امام علی(ع) رفع محرومیت و دستگیری از مستمندان بود، تاکید کرد: جامعه اسلامی باید در مسیر امام و پیشوای خود حرکت کند و همه ما وظیفه داریم از ظرفیت‌های موجود برای محرومیت‌زدایی بهره‌گیری کنیم.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: بقاع متبرکه به‌عنوان پرچمداران فرهنگ و زمینه‌سازان جامعه اسلامی برآنند تا با مهیا کردن زمینه همدلی و همراهی مومنین و خیرین، غبار فقر و محرومیت را از چهره مناطق پیرامونی خود بزدایند و در این راستا با محوریت طرح افق بسته‌های کمک مومنانه بین نیازمندان توزیع خواهد شد.
 
حجت الاسلام حیدری با اشاره به فضیلت عهده‌دار شدن مخارج زندگی مؤمنان به ویژه نیازمندان در عید غدیر، گفت: در این برنامه با مشارکت خوب خیران و محوریت مراکز افق بقاع متبرکه استان، برنامه‌ریزی لازم برای تهیه و توزیع پنج هزار بسته معیشتی بین افراد نیازمند و کم‌برخوردار انجام گرفته که با توجه به روحیه جهادی و همت بلند همکارانمان، امیدواریم همچون گذشته بیش از این میزان محقق شود.
 
وی با بیان این که در روز عید غدیر اطعام موضوعیت داشته و از پاداش فراوانی برخوردار است، گفت: برنامه‌ریزی لازم برای طبخ غذای گرم و توزیع در مناطق حاشیه‌نشین و محروم استان‌ انجام شده و در این روز بتوانیم سفره‌ای درخور این عید بزرگ فراهم و نیازمندان که بندگان محبوب خداوند هستند، بتوانند از این مائده آسمانی متنعم شوند./950/د102/ب1
ارسال نظرات