۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۶۵۹۸۸۰
در بیانیه مرکز مدیریت در پی انفجار لبنان مطرح شد؛

اعلام آمادگی حوزه علمیه برای کمک به دولت و مردم لبنان

اعلام آمادگی حوزه علمیه برای کمک به دولت و مردم لبنان
حوزه‌های علمیه ایران برای مجروحان این حادثه آرزوی شفای عاجل نموده و آمادگی خود را برای هر گونه کمک و مساعدت اعلام داشته و تا رفع مشکلات درکنار مردم سرافراز لبنان خواهد بود.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مرکز مدیریت حوزه های علمیه با صدور بیانه ای در پی حادثه انفجار بندر بیروت و تسلیت این حادثه عظیم به ملت و دولت لبنان، آمادگی خود برای هر گونه کمک و مساعدت اعلام داشت.

متن این بیانه به این شرح است:

حادثه غمبار انفجار بندر بیروت که منجر به کشته و زخمی شدن جمع کثیری از مردم عزیز و قهرمان لبنان و تخریب ساختمان‌ها و زیر ساخت‌های اقتصادی بیروت شد موجب تاسف گردید.

ملت قهرمان لبنان در سیر تاریخی مبارزات و حیات مقتدرانه خویش تاکنون حوادث فراوانی دیده و موانع بزرگی را پشت سر گذاشته و همچنان به حول و قوه الهی راه عزت و وحدت ملی و اقتدار و استقلال و مقاومت علیه سلطه استعمار جهانی را تا رسیدن به قله سعادت و افتخار ادامه خواهد داد.

حوزه‌های علمیه ایران ضمن ابراز همدردی با دولت و ملت عزیز و مقاوم لبنان به‌ویژه برادر عزیز جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای سید حسن نصرالله و خانواده‌های داغدار، برای مجروحان این حادثه آرزوی شفای عاجل نموده و آمادگی خود را برای هر گونه کمک و مساعدت اعلام داشته و تا رفع مشکلات درکنارمردم سرافراز لبنان خواهد بود.

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه

/1324/د102/ف

ارسال نظرات