۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۶۵۹۹۲۲
از سوی مدرسه علمیه ریحانه النبی؛

۱۱۰ بسته معیشتی در عید غدیر بین نیازمندان توزیع می‌شود

۱۱۰ بسته معیشتی در عید غدیر بین نیازمندان توزیع می‌شود
فرشادجو گفت: همزمان با سالروز عید غدیر ۱۱۰ بسته کمک معیشتی از سوی مدرسه علمیه ریحانه النبی (س) بین نیازمندان توزیع می‌شود.

سرکار خانم، شکوه فرشادجو مدیر مدرسه ریحانه النبی(س)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه عید غدیر بزرگ‌تر از دیگر اعیاد اسلامی است، گفت: عید غدیر، عید الله‌اکبر است.

وی افزود: بر همین اساس مدرسه علمیه ریحانه النبی(س) هرساله با فرارسیدن دهه کرامت جشن بزرگ غدیر را باشکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌کرد اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه‌های غدیر کمی متفاوت‌تر از سال‌های قبل برگزار خواهد شد.

فرشاد جو از برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه در روز عید سعید غدیر خبر داد و اظهار داشت: طلاب و اساتید جهادی مدرسه علمیه ریحانه النبی(س) طی یک هفته تلاش و کوشش بی‌وقفه موفق به آماده‌سازی 110 بسته معیشتی برای رزمایش مؤمنانه  شدند تا در روز عید غدیر این بسته‌های معیشتی بین نیازمندان توزیع شود.

مدیر مدرسه علمیه ریحانه النبی(س) ادامه داد: علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی، هدایایی نیز برای کودکان و نوجوانان تهیه‌شده که در روز عید غدیر توزیع خواهد شد.

وی به تشریح دیگر برنامه‌های این حوزه علمیه در دهه ولایت پرداخت و عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های در نظر گرفته‌شده برگزاری دو مسابقه کتاب‌خوانی و خطبه غدیر است؛ به نفرات برتر شرکت‌کننده جوایزی تعلق خواهد گرفت.

فرشادجو نصب بنر، تراکت، توزیع بروشور، ... را از دیگر فعالیت‌های دهه ولایت برشمرد و گفت: اجرای سرود نوجوانان از دیگر برنامه‌هایی است که در سالروز غدیر خم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در میدان ولنجک اجرا خواهد شد./813/ت210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات