۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۶۶۰۰۲۴
حجت الاسلام والمسلمین مجتهدشبستری در گفت‌وگو با رسا:

جریان تحریف به دنبال سلب اعتماد از نظام است/ مسؤولان با مردم صادق باشند

جریان تحریف به دنبال سلب اعتماد از نظام است/ مسؤولان با مردم صادق باشند
نماینده خبرگان هدف جریان تحریف را تضعیف نظام و سلب اعتماد مردم دانست و از مسؤولان خواست با صداقت خود مانع سوء استفاده جریان‌های معاند از مسائل کشور شوند.

حجت الاسلام والمسلمین جواد مجتهد شبستری نماینده مردم آذربایجان غربی در  مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به تلاش های جریان رسانه ای معاند داخلی و خارجی برای سلب اعتماد مردم از نظام اسلامی، اظهار داشت: جریان معاند با نظام همیشه به دنبال این است که اعتماد مردم به نظام را از بین ببرد و یا لااقل کمرنگ و تضعیف کند و از هر راه و روش ممکنی به این مسأله دامن می زند.

وی با بیان این که یکی از راه های تضعیف اعتماد مردم به نظام، غلط جلوه دادن آمارهای اعلامی از سوی نظام است، گفت: برخی افراد و رسانه های معاند به دنبال آن هستند که بگویند این آمارها دروغین و آمارسازی است و واقعیات برای مردم بیان نمی شود، می گویند که آمار جانباختگان کرونا در ایران بیش از آمار اعلامی است و در سایر زمینه ها نیز تلاش می کنند که بگویند آمارهای جعلی است و به دنبال سلب اعتماد مردم  از کلیت نظام هستند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری ضمن انتقاد از عملکرد برخی از مسؤولان تصریح کرد: گاهی اوقات برخی رفتارهای بعضی از مسؤولان به این مسأله دامن می زند و مسائلی که پیش می آید، به درستی شفاف سازی نشده و یا با تأخیر اعلام می شود، در صورتی که قبل از این که فضای رسانه ای را در اختیار دشمن قرار دهیم، باید واقعیات را تا جایی که مخل امنیت کشور نباشد، با مردم در میان بگذاریم.

وی با بیان این که نباید اجازه داد که دشمن فضای ذهن مردم را تسخیر کند، افزود: اجازه ندهیم که دشمن از مشکلات کشور سوء استفاده و سیاهنمایی کند، چرا که پس از تسخیر ذهن مردم توسط دشمن و بیان واقعیات، کار با مشکل مواجه می شود.

اطلاع رسانی سریع مسؤولان در بیان واقعیات؛ مانع فعالیت دروغین رسانه های معاند

حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری به نقش تأخیر در بیان واقعیات از سوی مسؤولان در فضاسازی رسانه های دشمن اشاره کرد و اظهار داشت: گاهی این تأخیرهایی که در بیان واقعیات اتفاق می افتد و اطلاع رسانی های کندی صورت می گیرد، سبب می شود که فضا در اختیار رسانه های معاند قرار بگیرد و ممکن است که عده ای در داخل به این مسأله گرا داده و بلندگوی دشمن را تقویت کرده و برای رسانه های معاند فضاسازی کنند.

وی گفت: فضاسازی رسانه های دشمن در تضعیف و سلب اعتماد مردم از نظام نشانه همان فرمایشات مهم رهبر معظم انقلاب در خصوص تحریم و تحریف است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: این که گفته شود که آمارهای اعلامی از سوی مسؤولان در زمینه های مختلف دروغ بوده، خط تحریفی است که به دنبال سلب اعتماد مردم نسبت به نظام مطرح می شود./822/ت302/ق

ارسال نظرات