۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۲
کد خبر: ۶۶۰۰۳۲
همزمان با عید غدیر صورت گرفت؛

اکرام جمعی از ایتام با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان

اکرام جمعی از ایتام با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، در مراسم اکرام جمعی از ایتام خرم آباد، تعاون و همکاری در ایران اسلامی را منشأ خیر و برکت خواند و این مهم را از آثار پیروی از اهل‌بیت دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد رضا شاهرخی، عصر امروز در اهدای هدایا به ۵۰ نفر از فرزندان ایتام خرم آباد که به همت بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در عید غدیر در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: نصرت الهی و گشایش در امور فردی و اجتماعی وقتی حاصل می شود که ما مردم در کنار یکدیگر باشند.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: تعاون و همکاری بین ملت های مختلف وجود دارد ولی این تعاون در میان ملت ایران بسیار متفاوت است.

وی با اشاره به حضور مردم در کمک به نیازمندان و برگزاری همایش مواسات یادآور شد: این حضور تجلی وحدت و همدلی و حس نوع دوستی بین مردم ایران اسلامی است و مردم لرستان در این زمینه سنگ تمام می گذارند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: همکاری، تعاون و نوع دوستی که در میان ملت ایران وجود دارد منحصر به فرد است و همین امر نشان دهنده این است که قدرت الهی پشتوانه وحدت، تعاون و همکاری است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه آبشار عاطفه ها به عنوان یک مرکز نیکوکاری و محرومیت زدایی سال ها است، عنوان داشت: این مرکز در استان لرستان منشأ خیر و برکت شده است.

وی اظهار داشت: اینکه مرکزی پیام آور شادی و نشاط در بین خانوادها شود به واسطه محبت اهل بیت عصمت و طهارت است و بر اساس آیه قرآن اینگونه امور اجر عظیمی دارد./9451/پ202/ف

ارسال نظرات