۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۱
کد خبر: ۶۶۰۰۳۷

فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی مدرسه علمیه نورالزهرا در دهه کرامت

فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی مدرسه علمیه نورالزهرا در دهه کرامت
طلاب مدرسه علمیه نورالزهرا (س) به مناسبت عید غدیر ۱۱۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کردند.

سرکار خانم، منیره روستا مدیر مدرسه علمیه نورالزهرا(س)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به تشریح فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی این مدرسه علمیه به مناسبت دهه امامت و کرامت پرداخت و گفت: مدرسه علمیه حضرت نورالزهرا(س) در راستای نشر معارف غدیر با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و تبلیغی این عید غدیر خم را گرامی داشت.

وی به تهیه و توزیع بسته های عیدانه معیشتی اشاره کرد و ادامه داد: مدرسه علمیه نورالزهرا(س) به مناسبت عید غدیر خم اقدام به تهیه 110 بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، گوشت و دیگر اقلام برای نیازمندان شناسایی شده کرد.

روستا با اشاره به اینکه مدرسه علمیه نور الزهرا(س) برنامه های فرهنگی متنوعی را به مناسبت دهه امامت و ولایت برگزار کرد، اظهار داشت: با مشارکت خوب طلاب به مناسبت عید الله اکبر 3 مرتبه کل قرآن کریم ختم و ثواب آن به صاحب روز غدیر امیرمومنان علی(ع) هدیه شد.

مدیر مدرسه علمیه نورالزهرا(س) بیان داشت: این مدرسه علمیه با توجه به شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا به جای توزیع شربت و شیرینی اقدام به توزیع بسته های آماده شده شکلات بین همسایگان و اهالی محل کرد.

وی برگزاری مراسم مجازی به همراه مسابقه و اهدای جوایز را از دیگر برنامه های ایام دهه ولایت و امامت برشمرد و گفت: تبیین فضائل امیرمومنان علی(ع) از مهمترین محورهای این مراسم مجازی بود که برای طلاب و کادر حوزه برگزار شد.

روستا در پایان خاطرنشان کرد: ذبح دو راس گوسفند و توزیع گوشت آن بین نیازمندان از دیگر اقداماتی بود که مدرسه علمیه نورالزهرا(س) در عید سعید قربان انجام داد./813/ت302/ف

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
حوزه های علمیه باید به ژرف اندیشی گذشته بازگردند.
0
0