۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۶۶۰۰۶۷
مسؤول گروه جهادی زینبیون اهواز خبر داد؛

راه اندازی طرح هر خیابان یک موکب علوی/ اعطای وام‌های محدود مشاغل خانگی

راه اندازی طرح هر خیابان یک موکب علوی/ اعطای وام‌های محدود مشاغل خانگی
مسؤول گروه جهادی زینبیون اهواز با اشاره به طرح اطعام غدیر، از راه اندازی طرح هر خیابان یک موکب علوی و اعطای وام‌های محدود مشاغل خانگی خبر داد.
حسین حزیه، مسؤول گروه جهادی زینبیون کوی شهید مدرس، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه امسال پخت و توزیع اطعام عید غدیر در پنج مسجد و دو حسینیه صورت گرفت، اظهار داشت: در هفت موکب خانگی، پخت و توزیع اطعام عید غدیر صورت گرفت؛ در طرح اطعام غدیر افزون بر گروه جهادی زینبیون، گروه جهادی شهید فرجوان و هیأت امنای مسجد جواد الائمه اهواز شرکت کردند.

مسؤول گروه جهادی زینبیون کوی شهید مدرس بیان داشت: گروه جهادی زینبیون به مدت هفت سال است که فعالیت‌های خیریه را در کوی مدرس انجام می‌دهد و امسال در دهه ولایت به ثبت رسمی بسیج سازندگی رسید و طی دو سال اخیر فعالیت‌های جهادی و محرومیت زدایی را در کوی مدرس انجام داده است.

حزبه به جمع آوری ۵۰ میلیون تومان از سوی گروه جهادی شهید فرجوانی، مسجد جواد الائمه و مواکب خانگی برای اطعام غدیر اشاره کرد و افزود: رایگان کردن نانوایی‌های کوی مدرس به مناسبت غدیر در صبح و بعد از ظهر و توزیع آب صلواتی از فعالیت‌های مشترک گروه جهادی شهید فرجوانی و زینبیون است.

وی به فعالیت مساجد و حسینیه‌ها و مواکب کوی مدرس در پاسداست عید غدیر اشاره و خاطرنشان کرد: امسال طرح هر خیابان یک موکب علوی را در کوی مدرس اجرایی کردیم؛ ضمن اینکه وام‌های محدود برای راه اندازی مشاغل خانگی در راستای تحقق شعار سال و اشتغال زایی در دستور کار قرار گرفت./۹۴۵۶/ت310/ب1
ارسال نظرات