۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۶۶۰۱۲۴
همزمان با روز کرامت انسانی و حقوق بشر اسلامی؛

همایش‌ آنلاین‌ خدمت‌ کریمانه در مشهد برگزار می شود

همایش‌ آنلاین‌ خدمت‌ کریمانه در مشهد برگزار می شود
همایش‌ آنلاین‌ خدمت‌ کریمانه به مناسبت روز کرامت انسانی و حقوق بشر اسلامی به همت مرکز مشاوره و آموزش‌های علمی کاربردی حوزه علمیه خراسان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همایش‌ آنلاین‌ خدمت‌ کریمانه به مناسبت روز کرامت انسانی و حقوق بشر اسلامی به همت مرکز مشاوره و آموزش‌های علمی کاربردی حوزه علمیه خراسان برگزار می شود.

مخاطب آزاد، به ویژه خیرین و واقفان، روانشناسان و مشاوران، مددکاران، اساتید حوزه و دانشگاه، مددکاران، کارکنان سازمان‌ها و مراکز خدماتی و رفاهی کشور و همچنین طلاب و دانشجویان سراسر کشور می توانند در این همایش شرکت کنند و به شرکت کنندگان گواهینامه حضور اعطا می شود.

این مراسم با حضور مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی؛ محمد حاتمی، رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور؛ وحید قبادی دانا، رئیس سازمان بهزیستی کشور؛ معاون وزیر کار و تامین اجتماعی؛ محمد حسن مهدوی فر، رئیس سازمان علمی فرهنگی آستان قدس رضوی، سید حسن وحدتی شبیری، رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی، سید حامد عاملی، مدیر مرکز مشاوره و آموزش های علمی کاربردی حوزه علمیه خراسان و سید مصطفی زارعی، بنیانگذار الگوی سه بعدی خوشبختی با متد خودآگاهی توحیدی برگزار می شود.

این همایش ساعت ۱۰ صبح سه شنبه 21 مرداد برگزار می شود و علاقه مندان جهت ثبت نام با شماره ۰۹۳۷۷۶۵۹۴۶۳ در پیام رسان های ایتا، سروش و واتساپ پیام ارسال کنند./864/پ210/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات