۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۶۶۰۱۷۰
با صدور پیام مشترکی صورت گرفت؛

تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه به مناسبت درگذشت ماموستا محمدی

تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه به مناسبت درگذشت ماموستا محمدی
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه و استاندار کرمانشاه در پیام مشترکی درگذشت ماموستا ملامحمد محمدی؛ امام جمعه اهل سنت کرمانشاه را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمانشاه امروز در پیام مشترکی درگذشت عالم ربانی ماموستا ملامحمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه را تسلیت گفتند.

در متن این پیام می خوانیم:

«ارتحال عالم جلیل القدر، وارسته و ربانی، مومن و انقلابی موجب تأثر و تألم فراوان شد».

این روحانی بزرگوار که سالیان طولانی از عمر پر برکت خود را در مسیر وحدت، تقویت بنیان مذهبی و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و تعلیم و پرورش شاگردان دینی صرف کرد، با ترویج علوم اسلامی عامل اتحاد و منشا آثار و برکات و خدمات فراوانی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی بود که ثمرات آن ماندگار و در آخرت ذخیره‌ای پربار خواهد بود.

ارتحال آن روحانی وارسته را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، علما و روحانیون، بیت گرامی آن مرحوم و مردم ولایتمدار کرمانشاه تسلیت عرض کرده و از پیشگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت می‌نماییم.»

مراسم تشیع و خاکسپاری امام جمعه فقید اهل سنت کرمانشاه ظهر امروز در روستای دولت‌آباد شهرستان روانسر برگزار شد.

ماموستا محمدی اهل شهرستان روانسر استان کرمانشاه است و از سال ۱۳۷۸ تاکنون امام جمعه اهل سنت شهر کرمانشاه را بر عهده دارد.

ماموستا محمدی از موسسین شورای افتاء اهل سنت کرمانشاه است و در سال ۱۳۷۱ با پایان یافتن جنگ تحمیلی در حکمی از سوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه به امامت جمعه اهل سنت در سرپل ذهاب منصوب شد و تا مهر ۷۷ در این شهر به انجام مسوولیت دینی و فرهنگی خویش اشتغال داشت.

ماموستا محمدی همچنین از سال ۱۳۷۸ نیز تاکنون به عنوان امام جمعه اهل سنت کرمانشاه فعالیت داشت./1400/د102/ب1

ارسال نظرات