۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۶۶۰۲۱۴
امام جمعه رامشیر:

نیرو‌های مسلح آبروی نظام جمهوری اسلامی هستند

نیرو‌های مسلح آبروی نظام جمهوری اسلامی هستند
حجت الاسلام معرف با بیان اینکه نیرو‌های مسلح آبروی جمهوری اسلامی هستند، گفت: اقتدار نیرو‌های مسلح مانع از بروز هرگونه مشکل در مرز‌ها است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام غضبان معرف، امام جمعه رامشیر، ظهر امروز در نشست سیاسی نیرو‌های مسلح مستقر امیدیه، رامشیر و بهبهان که به میزبانی عقیدتی سیاسی پدافند هوایی جنوب غرب کشور برگزار شد، با اشاره به اینکه اسلام ناب از ائمه اطهار و غدیر سرچشمه می‌گیرد، اظهار داشت: مردم، سرمایه ایران اسلامی هستند و بدون چنین مردمی، نمی‌توان مقاومت کرد؛ چرا که چنین مردم فهیم و بصیری خاموش گر فتنه‌ها هستند.

امام جمعه رامشیر با اشاره به اینکه دشمن به خوبی از نقش آفرینی ملت ایران آگاه است، عنوان داشت: رویه تحریم از سوی دشمن برای مقابله با ملت ایران در پیش گرفته شد؛ از این رو رهبرانقلاب بار‌ها بر اقتصاد مقاومتی تأکید و گفتند نباید به سخنان غرب و آمریکا، اعتماد کرد.

حجت الاسلام معرف با بیان اینکه نباید به خنده‌ها و وعده‌های غربی‌ها دل بست، اضافه کرد: برجام تجربه بزرگی بود تا به دشمنان اعتماد نشود، هیچ دستاورد اقتصادی حاصل نشد ضمن اینکه تحریم ها، بیشتر و شدیدتر شد تا ملت از همراهی نظام اسلامی، روی گرداند.

وی با بیان اینکه علم آموزی یک جهاد است، ادامه داد: دشمن نمی‌خواهد در ایران اسلامی، علمی تولید و دانشمندی قد علم کند، به ترور دانشمندان هسته‌ای روی آورد تا جلوی پیشرفت‌ها را بگیرد؛ از سوی دیگر ضربه‌های بسیار سختی به اقتصاد وارد کرد.

امام جمعه رامشیر با اشاره به اینکه اقتصاد قوی یک نقطه قوت و مانعی از سلطه پذیری بیگانگان است، تصریح کرد: اقتصاد ضعیف سبب دست درازی به سوی دشمنان می‌شود، رهبرانقلاب بار‌ها بر تقویت اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی تأکید کردند تا جلوی فشار‌ها گرفته شود.

حجت الاسلام معرف با بیان اینکه نیرو‌های مسلح آبروی جمهوری اسلامی هستند، گفت: اقتدار نیرو‌های مسلح مانع از بروز هرگونه مشکل در مرز‌ها است؛ از این رو به تحریم و فشار‌های اقتصادی روی آورد تا مسؤولان به ناچار تسلیم شوند حال آنکه با توجه به ماهیت متفاوت انقلاب اسلامی، ملت ایران اجازه تحقق خواسته‌های دشمنان را نمی‌دهد./۹۴۵۶/پ310/ب1
ارسال نظرات