۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۶۶۰۲۱۵
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان:

رسانه برای مردم امیدآفرینی کند

رسانه برای مردم امیدآفرینی کند
حجت الاسلام پیراسته با تأکید بر امید آفرینی به مردم از سوی رسانه، گفت: در شرایط سخت اقتصادی رسانه برای عبور از مشکلات و انتخاب صحیح در انتخابات امید آفرینی کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل پیراسته بعد از ظهر امروز در نشست خبری به مناسب روز خبرنگار با تبریک این روز، گفت: امانت و راستگویی روزی را زیاد و خیانت و دروغگویی سبب فقر و نفاق است.

وی راستگویی در انتشار اخبار را یکی از راه‌های امانت داری دانست و افزود: همانگونه که رهبری می‌فرماید، اگر جریان تحریف که یک جریان بین المللی و نقطه مقابل انقلاب است به مردم معرفی شود، جریان تحریم خنثی خواهد شد.

حجت الاسلام پیراسته با تأکید بر اینکه رسانه نباید تحت تأثیر القائات منحرف قرار داشته باشد، گفت: رسانه نه تنها خود نباید تحت تأثیر القائات منحرف قرار داشته باشد، بلکه جریان انحرافی را هم به مردم معرفی کند.

وی افزود: برخی رسانه‌ها به دنبال کنش نیستند و منتظر اتفاقات هستند تا واکنش نشان دهند، درحالیکه رسانه باید برای معرفی جریان انحرافی به مردم اهتمام داشته باشد و منتظر اتفاقات نباشد تا واکنش نشان دهد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان معرفی جریان‌های انحرافی در انتخابات آینده از سوی رسانه را مهم دانست و گفت: اگر جریان انحرافی در انتخابات آینده به مردم معرفی شود، جریان‌های متصل به جریان انحرافی خود به خود از انتخابات آینده حذف خواهند شد.

حجت الاسلام پیراسته معرفی جریان انحرافی به مردم از سوی رسانه را در سرنوشت آینده کشور تأثیرگذار دانست و عنوان کرد: رسانه رسالت سنگینی در معرفی جریان انحرافی به مردم بر عهده دارد.

وی ادامه داد: اگر رسانه در شناساندن جریان انحرافی به مردم کوتاهی کند جریانی در انتخابات پیروز خواهد شد که هنوز به غرب و برجام امید دارد و سبب عقب ماندگی کشور شده است.

حجت الاسلام پیراسته با تأکید بر امیدآفرینی از سوی رسانه، گفت: امروز که مردم در شرایط سخت اقتصادی قرار دارند رسانه باید برای عبور از مشکلات و انتخاب صحیح در انتخابات امید آفرینی کند.

وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب درسخت‌ترین شرایط با امیدوار بودن به آینده روشن کشور، برای مردم امید آفرینی می‌کنند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان به لزوم تولید اخبار و دوری از کپی برداری از سوی رسانه اشاره کرد و گفت: در بسیج سوژه‌های ناب و اتفاقات نادری رخ می‌دهد که هر یک از آن‌ها از اهمیت خبری بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام پیراسته از اخبار فعالیت‌های انجام شده در قالب کمک‌های مؤمنانه به عنوان سوژه‌های ناب خبری در بسیج نام برد و افزود: بسیج در قالب کمک‌های مومنانه رقم قابل توجهی هزینه کرده است که بخشی از اخبار رسانه‌های مختلف را به خودش اختصاص داد.

وی ادامه داد: انعکاس وسیع عملکرد مثبت در اخبار رسانه‌های کشور یک نوع امید آفرینی به جبهه گفتمان انقلاب است.

در ادامه سرهنگ کریم اکبری فرمانده سپاه کاشان، گفت: در گام نخست رزمایش همدلی و کمک مومنانه که از نیمه شعبان امسال آغاز شد ۲۳ هزار بسته غذایی به ارزش ۶۷ میلیارد ریال و همچنین غذای گرم، پرداخت اجاره مسکن و مغازه، چک‌های برگشتی و هزینه درمان بیماران و آسیب‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا هزینه شد.

وی افزود: گام دوم رزمایش همدلی و کمک مومنانه که در ماه‌های ذی‌الحجه، محرم و صفر در سه مرحله انجام می‌شود از عید سعید قربان تا عید غدیر در دهه امامت و ولایت ۱۵۶ راس گوسفند ذبح و گوشت گرم بین خانواده‌های بی بضاعت توزیع شد.

فرمانده سپاه کاشان از تهیه و توزیع ۲ هزار بسته معیشتی در روز عید غدیر با عنوان پویش اطعام غدیر خبر داد و گفت: ۱۳۸ هزار پرس غذای گرم نیز به همین مناسبت بین نیازمندان توزیع شد.

سرهنگ اکبری همچنین به تامین ۲۸ کمک هزینه جهیزیه به مناسبت سالروز پیوند آسمانی امیرمومنان(ع) و فاطمه زهرا(س) اشاره کرد و ارزش هر یک از این جهیزیه‌های ویژه نوعروسان نیازمند را ۲۵۰ میلیون اعلام کرد.

به گفته وی ۸ باب خانه افراد مستضعف روستایی در تابستان با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان تعمیر و بازسازی شد./۱۳۰۷/پ210/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات