۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۶۶۰۲۳۲

جوانان مظلوم لبنان، فرزندان ابوذر غفاری هستند

جوانان مظلوم لبنان، فرزندان ابوذر غفاری هستند
نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: جوانان مظلوم لبنان، فرزندان ابوذر غفاری هستند، زیرا ابوذر غفاری مدت‌ها در آنجا تبعید بوده و در مردم آن منطقه اثر گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله سید علیرضا عبادی با اشاره به اینکه جوانان مظلوم لبنان، فرزندان ابوذر غفاری هستند، زیرا ابوذر غفاری مدت ها در آنجا تبعید بوده و در مردم آن منطقه اثر گذاشته است، اظهار داشت: امروز بعد از ۱۴۰۰ سال شاهد ابوذر غفاری ها در لبنان هستیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به حادثه اخیر لبنان، بیان داشت: مقدار مواد منفجره شیمیایی که در شهر بیروت قرار داشته است برای تخریب یک شهر دومیلیونی کافی بود، اما چون در بندر واقع بوده است قسمت دریا طبعا شرایطی دارد که شدت را کم می کند، که باعث شد تا تخریب ها کمتر باشد.

وی با اشاره به اینکه توطئه دشمنان در بیروت نافرجام ماند، خاطر نشان کرد: آنچه دشمنان در لبنان به دنبال آن بودند روی نداد بلکه باعث رسوایی آنها خواهد شد و باید پاسخگو باشند.

امام جمعه بیرجند تصریح کرد: مردم با اراده و برادران عزیز لبنانی محصولات ابوذر غفاری هستند، آن مردی که صاحب اراده است و باطن و ظاهرش یکی است، حرفی که می زند پای آن می ایستد و صاحب نفوذ و قدرت و هیچ کس در مقابل خدا برای او کسی نیست.

آیت الله عبادی گفت: آن افرادی که حضرت امام علی(ع) را نتوانستند تحمل کنند به خاطر این بود که امام علی(ع) عدالت را از طریق جور نمی خواست.

وی ابراز داشت: تا انسان به جایگاه اصلی که پیغمبران و اولیا خداوند فرمودند که جایگاه انسانیت است نرسد دنیا اصلاح نمی شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: از امیرالمومنین علی(ع) می خواهیم که دست ما را بگیرد زیرا در کار خود سخت درمانده ایم.

ارسال نظرات