۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۶۶۰۳۱۹
مسؤول قرارگاه جهادی موسی بن جعفر ساری:

مسؤولان برای توسعه فعالیت طلاب جهادی مانع ایجاد نکنند

مسؤولان برای توسعه فعالیت طلاب جهادی مانع ایجاد نکنند
مسؤول قرارگاه جهادی موسی بن جعفر(ع) ساری از آمادگی این قرارگاه برای همکاری با نهادها و دستگاه های اجرایی در خدمات رسانی به مردم خبر داد.

حجت الاسلام سید ابوالحسن میرعمادی، مسؤول قرارگاه طلاب جهادی موسی بن جعفر(ع) ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با اشاره به این که این قرارگاه در لبیک به رهنمودهای مقام معظم رهبری از سوی جمعی از طلاب جهادی استان راه اندازی شد، گفت: این قرارگاه در اوج شیوع ویروس کرونا در ماه های اخیر خدمات ارزشمندی را به مردم ارائه کرده است.

وی با بیان این که مهم ترین هدف تشکیل این قرارگاه جهادی اجرای احکام و دستورات شرعی بر روی اموات کرونایی بوده است، افزود: پس از سخنرانی مهم مقام معظم رهبری در همان روزهای ابتدای شیوع ویروس کرونا، این قرارگاه بنا بر ضرورتی که وجود داشت راه اندازی شد.

حجت الاسلام میرعمادی با اشاره به این که طلاب جهادی از غرب تا شرق مازندران با خلوص نیت و بدون هیچ چشم داشتی در عمل به وظیفه و رسالت خود گام برداشتند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه دغدغه بسیاری از خانواده های مؤمن در خصوص تغسیل، تدفین و همچنین اقامه نماز بر پیکر افرادی که به دلیل ابتلا به بیماری کرونا از دنیا رفتند با این تلاش جهادی طلاب رفع شد.

روحانیت همواره آماده خدمات رسانی به مردم است

مسؤول قرارگاه طلاب جهادی موسی بن جعفر(ع) ساری با بیان این که روحانیت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در میدان حاضر شد، ادامه داد: خدمات رسانی طلاب و روحانیان جهادی از ضد عفونی کردن معابر و خیابان ها آغاز و با تغسیل، تدفین اموات کرونایی و همچنین کمک به محرومان و نیازمندان ادامه یافت.

وی با اشاره به این که پس از کاهش شیوع ویروس کرونا در استان فعالیت این گروه جهادی در بحث تدفین و تغسیل اموات کرونایی کمتر شد، افزود: اما طلاب جهادی این قرارگاه در عرصه دیگری به خدمت رسانی به مردم استان پرداختند.

توزیع 1500 بسته معیشتی در بین نیازمندان

حجت الاسلام میرعمادی در همین رابط از توزیع هزار و 500 بسته معیشتی همزمان با ایام دهه امامت و ولایت در سراسر استان خبر داد و گفت: این بسته های معیشتی از سوی طلاب جهادی در میان خانواده های نیازمند و محروم استان توزیع شد.

مسؤول قرارگاه طلاب جهادی موسی بن جعفر(ع) ساری با اشاره به این که بحث تغسیل و تدفین اموات کرونایی همچنان از سوی برخی طلاب در شهرهایی که وضعیت و شرایط مناسبی ندارند ادامه دارد، افزود: طلاب و روحانیان جهادی از هیچ اقدامی برای کمک به مردم به ویژه نیازمندان و محرومان دریغ نخواهند کرد.

توسعه فعالیت های جهادی طلاب در سراسر مازندران

وی از گسترس فعالیت های قرارگاه موسی بن جعفر(ع) در سراسر استان خبر داد و گفت: این قرارگاه با حضور طلاب برادر و خواهر جهادی آماده خدمات رسانی به بخش های مختلف استان جهت رفع نیازها و مشکلات مردم است.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان این که در حال حاضر محور فعالیت های این قرارگاه کمک رسانی به محرومان و نیازمندان استان است، بیان داشت: علیرغم همه مشکلات و محدودیت هایی که وجود دارد، اما این قرارگاه لحظه ای از تلاش و مجاهدت برای خدمت به مردم فروگذار نخواهد کرد.

مسؤول قرارگاه طلاب جهادی موسی بن جعفر(ع) ساری در ادامه سخنان خود با بیان این که این قرارگاه با توجه به ظرفیت بالایی که دارد می تواند بازوان دستگاه های اجرایی و نهادهای مختلف باشد، ادامه داد: انتظار این است نهادها و دستگاه های اجرایی با فراهم کردن بسترهای لازم، زمینه خدمات رسانی بیشتر این قرارگاه به مردم را فراهم کنند.

وی با بیان این که مهم ترین هدف این قرارگاه تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در این ایام و روزهای سخت کرونایی است، افزود: اگر همه نهاد ها در کنار یکدیگر قرار گیرند و از ظرفیت طلاب جهادی به نحو مطلوب استفاده کنند یقیاً بسیاری از گره ها به دست همین طلاب قابل حل است.

حجت الاسلام میرعمادی از آمادگی این قرارگاه برای همکاری با سایر نهادها و دستگاه های اجرایی در ارائه خدمات اجتماعی به مردم خبر داد و خاطرنشان کرد: به طور حتم اقدامات این قرارگاه در جهت رفع مشکلات مردم و همچنین توسعه کشور خواهد بود و برخی نهادها و مسؤولان نباید چوب لای چرخ فعالیت های این گروه ها و تشکل های جهادی بگذارند بلکه باید حامی آنها باشند.

مسؤول قرارگاه طلاب جهادی موسی بن جعفر(ع) ساری در بخش پایانی سخنان خود از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان و همچنین سپاه کربلا از این قرارگاه جهادی تقدیر کرد./950/ت210/ب1

ارسال نظرات