۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۸
کد خبر: ۶۶۰۳۳۲
جنبش الامه لبنان:

پس از انفجار بیروت شاهد اصرار عجیب برای مداخله خارجی در لبنان هستیم

پس از انفجار بیروت شاهد اصرار عجیب برای مداخله خارجی در لبنان هستیم
جنبش الامه لبنان ضمن دعوت مردم به حفظ آرامش در شرایط کنونی کشور، بر ضرورت تشکیل سریع دولت و مبارزه با غارتگری و فساد تاکید کرد.
به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، جنبش الامه لبنان در بیانیه ای اظهار داشت: اصرار عجیب و مشکوکی برای مداخله پیدا کردن طرف های خارجی در امور کشور وجود دارد و این اصرار از زمان فاجعه انفجار بیروت و به بهانه تجربیات بین الملل در حال رخ دادن است و هدف واقعی آن احیای حضور دوباره نیروهای خارجی در امور لبنان به شمار می رود.
جنبش الامه لبنان اعلام کرد: کسانی که فریاد می زنند و با هدایت و رهبری اعمال خرابکاری را انجام می دهند باید بدانند که در حال خیانت به روح قربانیان و آسیب دیدگان این حادثه هستند؛ زیرا اگر به دنبال حقیقت باشند، باید سکوت کرده و به انتظار کشف واقعیت باشند نه اینکه به اموال عمومی آسیب و وضعیت را بحرانی تر جلوه دهند.
این جنبش در بیانیه خود تصریح کرد: لازم است اقدام سریع و متناسب با واقعیت کشور در مواجهه با تهدایدات و چالش ها در سطح داخلی یا خارجی انجام کیرد تا شاهد یک کشور مستقل و آزدای و یکپارچگی  درآن باشیم. رسیدگی به بحران های اقتصادی و مالی و معیشتی نیز که سبب مشکلات بسیار برای مردم لبنان شده به دلیل سیاسیت های بیرحمانه و جنایتکارانه لیبرال ها است که بیش از سه دهه در این کشور اجرا شده و مردم از آن رنج می برند و ما را به فاجعه فعلی رسانده است.
ارسال نظرات