۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۶۶۰۳۸۷
حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده مطرح کرد؛

دسیسه‌های مخالفان محور مقاومت در لبنان

دسیسه‌های مخالفان محور مقاومت در لبنان
استاد حوزه بحران‌های سیاسی، تحریم اقتصادی و القای هرگونه مشکل در لبنان به حزب الله و مقاومت و حل مشکلات با بازگشت به غرب را دسیسه‌های مخالفان محور مقاومت در لبنان برشمرد.
حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اوضاع جاری لبنان اظهار داشت: تصور غربی ها، آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها بر آن بود که لبنان، امن‌ترین همسایه برای رژیم منحوس اشغالگر قدس است و بیشتر از سوریه، مصر و اردن احساس خطر داشتند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه لبنان در گذشته یکی از مستعمره‌های لبنان بود، خاطرنشان کرد: سابق بر آن صهیونیست‌ها بدون شلیک یک گلوله وارد بیروت می‌شدند و لبنان از لحاظ تشکیلات سیاسی کاملا در اختیار غربی‌ها بود.

متولی مدرسه امام هادی (ع) اهواز با بیان اینکه حزب الله در کنار قدرت نظامی با عقلانیت و حکمت مثال زدنی توانست بسیاری از فتنه‌ها و اختلاف‌ها را خنثی سازد، ادامه داد: با ظهور حزب الله، لبنان به عنوان یکی از قدرت‌های منطقه‌ای قد علم کرد و اکنون برای غربی ها، آمریکایی ها، صهیونیست‌ها و ارتجاع منطقه غیرقابل تحمل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده بحران‌های سیاسی، تحریم اقتصادی و القای هرگونه مشکل در لبنان به حزب الله و مقاومت و حل مشکلات با بازگشت به غرب را دسیسه‌های مخالفان محور مقاومت در لبنان برشمرد.

وی با بیان اینکه غربی‌ها هرگز دست از لبنان برنخواهند داشت، خاطرنشان کرد: انفجار اخیر در بندر بیروت طبق قرائن و شواهد از سوی صهیونیست‌ها ترتیب داده شده است، اما با انتصاب به حزب الله در پی سوءاستفاده‌های سیاسی هستند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به گستاخی‌های رییس جمهور فرانسه در لبنان گفت: هوشیاری و بصیرت و عقلانیت برای برخورد با چنین توطئه‌ای وجود دارد که در حزب الله و سید حسن نصرالله مشاهده می‌شود./۹۴۵۶/ت210/ب1
ارسال نظرات