۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۶۶۰۴۰۸
حجت الاسلام شکریان:

بی توجهی به دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا همراهی با دشمن است

بی توجهی به دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا همراهی با دشمن است
حجت الاسلام شکریان با بیان اینکه حفظ سلامت مردم مورد تأکید رهبری و مراجع تقلید است، گفت: بی توجهی به دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا همراهی با دشمن است.

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با اشاره به در پیش بودن ماه محرم، القائات رسانه ای اخیر رسانه های معاند علیه عزاداری ماه محرم را توطئه ای سازمان یافته با هدف تضعیف عزاداری حسینی دانست.

وی با بیان این که هیأت های مذهبی همواره تابع قوانین ابلاغی بوده و هستند، افزود: این هیأت ها اجازه نخواهند داد دشمن از شرایط یه وجود آمده در جهت منافع خود بهره برداری کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که رهنمودهای مقام معظم رهبری در روز عید سعید قربان، محور فعالیت همه هیأت های مذهبی خواهد بود، خاطرنشان کرد: هیچ هیأت و تشکل دینی خارج از پروتکل های ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اقدام نخواهد کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که مردم به دروغ پراکنی های رسانه های انگلیسی و سعودی توجه نخواهند کرد، ادامه داد: عزاداری ماه محرم امسال با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری در خصوص عزاداری ماه محرم بسیاری از توطئه های دشمنان را خنثی کرد، خاطرنشان کرد: دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا باید ملاک عمل همه مردم و هیأت های مذهبی باشد. 

استاد حوزه علمیه مازندران به وجود بیش از چهار هزار هیأت مذهبی در استان اشاره کرد و افزود: این هیأت های مذهبی در همه صحنه ها و عرصه های انقلاب، تابع ولایت و رهبری بوده اند و در ماه محرم نیز جلوه ای از ولایت مداری خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که برگزاری مراسم ماه محرم حفظ شعائر دینی است و نمی توان آن را تعطیل کرد، خاطرنشان کرد: با عمل به دستورالعمل های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا می توان این مراسم باشکوه را برگزار کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حفظ سلامتی و جان مردم از اهمیت بالایی برخوردار است و این مسأله در رهنمود های مقام معظم رهبری مورد تأکید قرار گرفت، افزود: کسانی که این روزها در گوشه و کنار مردم را به برگزاری مراسم عزاداری بدون پروتکل های بهداشتی تشویق می کنند از عناصر دشمن هستند و هدف آنها تخریب چهره دین و عزاداران حسینی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید براین که هیأت های مذهبی، نیروهای مذهبی و انقلابی همواره گوش به فرمان رهبری نظام هستند، خاطرنشان کرد: کسانی که در داخل و خارج دوگانگی سلامت و مذهب را مطرح می کنند به طور حتم پیاده نظام دشمن هستند و در جهت منافع آنها حرکت می کنند./950/ت310/ب1

ارسال نظرات