۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۶۶۰۴۹۱
رئیس اداره تبلیغات اسلامی همدان:

مبلغان با ابراز نوین آشنا باشند

مبلغان با ابراز نوین آشنا باشند
حجت الاسلام کیانی گفت: باید مراقب بود که دشمن فضای محرم را به دو قطبی تبدیل نکند زیرا عده ای در صدد تعطیلی محرم و عده دیگری در صدد افراط گری و عدم رعایت اصول بهداشتی اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام علی مراد کیانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان امروز در گردهمایی مبلغین در آستانه ماه محرم، بیان داشت: در اهمیت و جایگاه ویژه تبلیغ و مبلغ دین هیچ گونه شکی نیست. رسول اکرم (ص) بیست و سه سال آخر عمرشان یک مبلغ مجاهد بودند که در راستای هدف خود مورد اتهام مشرکین قرار گرفتند، که وی ساحر و مجنون است.

وی در ادامه اضافه کرد: مشرکین حتی تصمیم به کشتن ایشان را گرفتند اما پیامبر اکرم (ص) با دشمنان مبارزه کرد و عاقبت موفق شد مردم حجاز و مناطق اطراف را به اسلام مقید کند.

حجت الاسلام کیانی با اشاره وظیفه سنگین امروز مبلغین، گفت: امروز رسالت مبلغین دینی خیلی سنگین و حساس است و اطلاعات مبلغین باید به روز باشد و شخص مبلغ با ابراز نوین روز آشنا باشد.

وی در ادامه ضمن تشریح عملیات محرم و تبیین شرایط موجود در وضعیت بیماری کرونا بیان داشت: در عین رعایت کامل دستور العمل ستاد کرونا، عزای سید الشهداء را با شکوه اجرا خواهد شد و مبلغین در اغناسازی مردم و تبدیل کردن وضع موجود به یک فرصت برای ایجاد رویکرد عزاداری به سبک امامان شیعه تاکید کردند.

حجت الاسلام کیانی در پایان با اشاره فضاسازی های اخیر دشمنان بیان داشت: باید مراقب بود که دشمن فضای محرم را به دو قطبی تبدیل نکند زیرا عده ای در صدد تعطیلی محرم و عده دیگر در صدد افراط گری و عدم رعایت اصول بهداشتی را در دستور کار قرار دهند آنچه صراط مستقیم  و راه نجات است اقامه عزای سید الشهدا با رعایت اصول و ضوابط ستاد ملی کرونا است./1403/ت304/ب1

ارسال نظرات