۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۶۶۰۵۲۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مردم لرستان از مشکل بیکاری رنج می برند

مردم لرستان از مشکل بیکاری رنج می برند
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: حمایت مسؤولان برای رفع مشکلات استان لرستان ضروری است و امید است با همدلی و وحدت گام های استواری در این زمینه برداشته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، بعداز ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان که با حضور معاون رییس جمهور برگزار شد، گفت: امروز مردم لرستان از بیکاری رنج می برند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر ضرورت توسعه استان و تلاش برای رفع مشکلات بیکاری و اقتصادی افزود: افزایش اعتبارات لرستان در این زمینه ضروری است.

وی ادامه داد: باید کارخانه های تعطیل شده در لرستان تعیین تکلیف و زمینه سرمایه گذاری فراهم شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تصریح کرد: تقویت کشاورزی، سد سازی و بهره برداری صحیح از منابع آبی از عوامل مهم توسعه استان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه بیکاری فرزندان شهدا قابل قبول نیست، گفت: در این زمینه باید برنامه ریزی شود و بنیاد شهید می تواند در قالب سیستم های سرمایه گذاری در حوزه اشتغال در لرستان برنامه ریزی کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: حمایت مسؤولان برای رفع مشکلات استان ضروری است و امید است با همدلی و وحدت گام های استواری در این زمینه برداشته شود./۹۴۵۱/پ210/ب1

ارسال نظرات