۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۶۶۰۵۳۷
نماینده ولی فقیه در همدان:

عملکرد قوه قضاییه در برخورد با مظاهر فساد سبب امیدواری در جامعه شده است

عملکرد قوه قضاییه در برخورد با مظاهر فساد سبب امیدواری در جامعه شده است
امام جمعه همدان گفت: عملکرد سیستم قضایی در برخورد با مفسدان و قانون گریزان زمینه امیدواری بیشتر مردم در کشور را فراهم آورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی امروز در مراسم رونمایی از ساختمان های اداری دادگستری همدان اظهار داشت: خوشبختانه در این مدت شاهد تلاش های فرهنگی بسیاری از سوی دادگستری استان همدان هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: امروز کارنامه قوه قضاییه در برخورد با مجرمین و مظاهر فساد کشور بسیار مثبت است که این امر می تواند یک فرصت ناب برای نظام باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی تاکید کرد: امام خمینی (ره) در بدو ورود به ایران در سال 57 نسبت به اجرای عدالت بسیار مُصر بودند و بر اجرای این حکم الهی تاکیدات فراوانی داشتند، از این رو می توان گفت که عدالت از آرمان های اصلی انقلاب اسلامی است.

امام جمعه همدان اظهار داشت: همه دستگاه ها برای تحقق این آرمان والای امام راحل و شهدا باید تلاشی جهادگونه داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: امروز مردم از سیستم قضایی برای اجرای عدالت و برخورد با مظاهر فساد انتظارات بسیاری دارند و خوشبختانه در این مدت شاهد برخورد قاطع این قوه با مجرمان و قانون گریزان هستیم که این امر می تواند زمینه ساز امیدواری بیشتر در کشور شود.

نماینده ولی فقیه در همدان بیان داشت: در حال حاضر مردم دادگستری را مکانی برای به دست آوردن حقوق خود می دانند، سیسم قضایی در اجرای عدالت باید موازین شرعی، انقلابی و اسلامی را به دقت مدنظر داشته باشد./1403/پ310/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
آقای محترم !
قوّۀ قضائیه و دادگستری همدان با مظاهر فساد درون دستگاهی خودکه ـ گزارشات چندین گانۀ آن نیز کراراً به حضور جنابعالی و نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ارسال گردیده است و آن جنابان نیز تره ای برای آنها خُرد نکرده اید ـ مقابله کند مبارزۀ با مفاسد دیگر دستگاهها و نهادها پیشکش!×!!!
0
0