۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۶۶۰۵۴۸
با حضور ۱۵ طلبه؛

دوره اختبار و تثبیت مدرسه بقیه الله شمال خوزستان آغاز شد

دوره اختبار و تثبیت مدرسه بقیه الله شمال خوزستان آغاز شد
حجت الاسلام آذرافروز از برگزاری دوره اختبار و تثبیت ویژه طلاب جدید الورود مدرسه بقیه الله شمال خوزستان خبر داد.
حجت الاسلام حسن آذرافروز، مدیر مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری دوره اختبار و تثبیت ویژه طلاب جدید الورود مدرسه خبر داد و گفت: از میان ۴۰ داوطلب تحصیل در مدرسه، ۱۵ نفر پذیرش شدند که در دوره یک ماه اختبار در زمینه‌های تربیتی، هوش تحصیلی و توانایی علمی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

مدیر مدرسه بقیه الله شمال خوزستان اظهار داشت: دوره اختبار از ذی الحجه آغاز و تا پیش از فرا رسیدن تاسوعا و عاشورا پایان می‌یابد و امتحانات دوره پس از تاسوعا و عاشورا برگزار می‌شود.

این مقام مسؤول عنوان داشت: طلاب در فضای معنوی حوزه و با حضور اساتید از کلاس‌های درسی، مشاوره تحصیلی و اخلاقی، ورزش و مهارت افزایی بهره خواهند برد و در پایان دوره تعداد پذیرفته شدگان نهایی اعلام می‌شوند.

حجت الاسلام آذرافروز با اشاره به ثبت نام مرحله کمیسیونی تا نیمه شهریورماه بیان داشت: بنا داریم تا از دارندگان مقاطع دیپلم، کاردانی و کارشناسی، پذیرش طلبه داشته باشیم، آنانی که در آزمون ورودی حوزه شرکت نکرده یا پس از اتمام ثبت نام، قصد ورود به حوزه را دارند.

وی با بیان اینکه شرایط نام نویسی از چنین افرادی در سایت حوزه علمیه ذکر شده است، خاطرنشان کرد: این افراد با مصاحبه و مشاوره‌های تخصصی و بدون آزمون در صورت داشتن شرایط لازم، جذب حوزه می‌شوند./۹۴۵۶/ت310/ب1
ارسال نظرات