۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۶۶۰۵۵۵

آغاز پذیرش مرکز تخصصی امام هادی اهواز

آغاز پذیرش مرکز تخصصی امام هادی اهواز
حجت الاسلام محمدی گفت: مرکز تخصصی امام هادی اهواز به صورت بسیار محدود در پایه‌های هفتم و هشتم، طلبه جذب می‌کند.
حجت الاسلام رشید محمدی، مسؤول پذیرش و جذب مدرسه امام هادی (ع) اهواز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه مدرسه یک مرکز تخصصی سطح عالی دارد، اظهار داشت: این سطح از پایه هفتم آغاز و جذب بسیار محدود طلبه دارد که در هر پایه تنها ۶ طلبه جذب می‌کند.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه مدرسه امام هادی (ع) اهواز تنها مرکز تخصصی فقه و اصول در خوزستان است، عنوان داشت: روش آموزشی در این مرکز بدین گونه است که تدریس در کنار کلاس‌های مشاوره‌ای برگزار می‌شود و طلاب در جایگاه استاد و در برابر استاد به ارائه درس می‌پردازند.

معاون تهذیب مدرسه امام هادی (ع) اهواز با اشاره به اینکه در کلاس‌های درسی مرکز ایراد‌های تدریس طلاب بیان می‌شود، افزود: افزون بر شهریه عادی، کمک‌های مالی به طلاب مرکز تخصصی می‌شود تا زمان شان را صرف مباحث غیرعلمی نکنند.

وی با بیان اینکه طلاب در مقطع پایه اول تا ششم به تحصیل در مدرسه می‌پردازند، ادامه داد: در مقاطع پایه اول و ششم جذب طلبه صورت گرفته است و امسال در پایه اول، هشت نفر گزینش شدند که از هفته آینده و به مدت ده روز در دوره اختبار شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه به علت کرونا ساعات حضور طلاب شرکت کننده در دوره اختبار کاهش و بیشتر به صورت مجازی به انجام تکالیف و برنامه‌ها خواهند پرداخت، گفت: مرکز تخصصی از پایه هفتم به بالا و در هر پایه تنها شش طلبه پذیرش خواهد کرد که قبولی در آزمون شفاهی و مصاحبه ورودی و داشتن حداقل معدل ۱۷ جزء شرایط تحصیل در پایه هفت به بالا است./۹۴۵۶/ت310/ب1
ارسال نظرات