۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۸
کد خبر: ۶۶۰۵۷۱
جبهه مردمی فلسطین:

محور مقاومت حامی واقعی فلسطین است نه حکام امارات

محور مقاومت حامی واقعی فلسطین است نه حکام امارات
معاون دبیر کل جبهه مردمی فلسطین، سازش امارات با رژیم اشغالگر را جنایتی با هدف حفظ تاج و تخت حاکمان ابوظبی توصیف کرد و گفت مقاومت رکن اصلی حمایت از فلسطین را تشکیل می‌دهد.
به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، «ابو احمد فؤاد» معاون دبیر کل جبهه خلق برای آزادی فلسطین توافق امارات و رژیم صهیونیستی را جنایتی در حق ملت فلسطین و خون فلسطینیان خواند و گفت: هیچ کسی مجاز نیست که برای حفظ تاج و تخت خود، جرایمش را با درد و رنج ملت فلسطین توجیه کند.
او در گفت‌وگو با شبکه المیادین تصریح کرد: این ملت فلسطین و نه امارات و حاکمانش بودند که با مقاومت خود مانع اجرای طرح الحاق شدند.
این شخصیت فلسطینی در ادامه موضع یکپارچه و شفاف فلسطینی‌ها در قبال این جرم امارات و برگزاری نشست فوق العاده همه گروه‌های فلسطینی را خواستار شد.
ابو احمد فؤاد تاکید کرد: ملت فلسطین روزانه با اقدامات اسرائیل برای الحاق اراضی فلسطینی مقابله می‌کنند.
این مقام جبهه خلق برای آزادی فلسطین، محور مقاومت را رکن اصلی حمایت از ملت فلسطین توصیف کرد و گفت: امارات از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران علیه ایران توطئه کرده است، زیرا تهران موضع ضد اسرائیلی اتخاذ کرده است.
فؤاد تصریح کرد: جبهه مقاومت هرگز از توافق امارات و اسرائیل متاثر نخواهد شد.
«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا عصر امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد رژیم صهیونیستی و امارات به توافقی برای «عادی‌سازی کامل روابط» دست پیدا کرده‌اند.
امارات خیانت  سازش خود را با این ادعا توجیه کرده که اسرائیل طی توافق مذکور راضی شده است که از اجرای طرح الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری دست بکشد.
ارتباط ابوظبی و تل آویو با وساطت نهادهای صهیونیستی - آمریکایی طی چند سال اخیر هر روز ابعاد گسترده تری پیدا کرده بود  تا جایی که دو طرف در پروژه های اقتصادی و رزمایش‌های نظامی هم با یکدیگر همکاری داشته و اقدام به برگزاری سفرهای متقابل می‌کردند
ارسال نظرات