۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۷
کد خبر: ۶۶۰۵۷۲

ضرب الاجل یک گروه فلسطینی به رژیم صهیونیستی برای لغو محاصره غزه

ضرب الاجل یک گروه فلسطینی به رژیم صهیونیستی برای لغو محاصره غزه
یک گروه فلسطینی موسوم به یگان‌های«هراس افکنان شب» رژیم صهیونیستی را تهدید کرده است که اگر تا فردا شب محاصره غزه را نشکند باید منتظر واکنش این گروه در مرزهای شرق غزه باشد.
به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، یک گروه معروف به یگان‌های «هراس افکنان شب» در نوار غزه رژیم صهیونیستی را تهدید کرده است که اگر تا فردا شب محاصره غزه را نشکند، آرامش شب را از اشغالگران صهیونیست خواهند گرفت.
در این بیانیه آمده است: ما تاکید می‌کنیم پس از دستوراتی که از سمت فرماندهی برای آماده کردن خودمان دریافت کردیم به دشمن تا ساعت یازده فردا شب جمعه فرصت می‌دهیم تا محاصره نوار غزه را بی هیچ قید و شرطی بردارد.
به گزارش پایگاه خبری روسیا الیوم، این گروه در ادامه آورده است: اگر دشمن به خواسته ما پاسخ ندهد روز شنبه آینده نخستین روز کاری یگان‌های هراس افکنان شب در طول مرزهای شرقی نوار غزه است که خودش را به شما معرفی خواهد کرد.
یگان‌های هراس افکنان شب در نوار غزه تاکید کرد: اقدامات اخیر ارتش اسرائیل در بستن گذرگاه‌ها و ممانعت از ورود کالاهای تجاری و سوخت و همچنین محدود کردن فضای صید ماهیگیران غزه در دریا و حملات بی وقفه آنها به نوار غزه به این معناست که اسرائیل با آتشی بازی می‌کند که زبانه های آن دامن خودش را خواهد گرفت.
مقامات رژیم صهیونیستی صبح امروز حلقه محاصره منطقه غزه را تنگ‌تر کرده و از ورود مواد سوختی به این منطقه تا اطلاع ثانوی جلوگیری کردند.
همچنین طبق تصمیم جدید رژیم صهیونیستی، از این پس صیادان اهل غزه صرفا تا هشت مایلی ساحل می‌توانند به صید بپردازند.
تشدید محاصره جمعیت نزدیک به دو میلیونی غزه همزمان با حملات جنگنده‌ها و توپخانه رژیم صهیونیستی همراه شده است. این حملات از دو روز گذشته به بهانه پرواز بالن‌های آتش‌زا از غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین آغاز شده و صبح امروز نیز ادامه داشت.
ساعت سه بامداد به وقت محلی، جنگنده‌های اسرائیلی یک موشک به سمت غرب شهر غزه و موشکی دیگری به سمت یک زمین کشاورزی در شرق «بیت حانون» شلیک کردند که تلفات جانی در پی نداشت اما موجب وارد آمدن خسارات مالی به دارایی‌های اهالی شد.
دو روز پیش نیز رژیم صهیونیستی ورود مصالح ساختمانی به غزه را ممنوع کرد. در واکنش به این حملات و محدودیت‌ها، «داوود شهاب» از رهبران جنبش جهاد اسلامی گفت: «مقاومت برای پاسخ به دشمن صهیونیستی تمامی ابزارهای لازم را به کار خواهد گرفت.»
ارسال نظرات