۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱
کد خبر: ۶۶۰۵۷۴
آیت الله علم الهدی مطرح کرد؛

نیروی انتظامی، ضامن اجرای عزاداری محرم

نیروی انتظامی، ضامن اجرای عزاداری محرم
امام جمعه مشهد گفت: اگر یک آرامش از ناحیه نیروی انتظامی به مردم داده شود، مردم می توانند با آرامش و با رعایت پروتکل های بهداشتی به مراسم عزاداری محرم بپردازند.

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله علم الهدی در دیدار با سردار اشتری و فرماندهان استان خراسان رضوی در ۲۳ مرداد ماه مطرح کرد: امسال بسیاری از مردمی که عزاداری محرم را در خانه هایشان برگزار می کردند به خاطر این ویروس منحوس و شرایط اجرای پروتکل های بهداشتی ،امکان این کار را ندارند.

وی افزود: شما عزیزان ضامن اجرای مراسم عزاداری محرم هستید. اگر یک آرامش و اطمینانی از ناحیه نیروی انتظامی به مردم داده شود، مردم می توانند با آرامش و با رعایت پروتکل های بهداشتی به مراسم عزاداری محرم بپردازند، همینطور که جشن عید غدیر با وجود تمام محدودیت ها بسیار با شکوه برگزار شد و همه‌ی مردم شهر در خیابان ها و فضاهای سرباز ،نظاره گر جشن و شادی عید غدیر بودند و البته خیلی از مسئولان به نحوه برگزاری آن کمک کردند و راهنمایی و رانندگی با بودن در کنار مردم به برگزاری کاروان های شادی بسیار کمک کردند.

امام جمعه مشهد در پایان بیان کرد: شورای هیئات با همکاری نیروی انتظامی کمک کنند تا مردم بدون نگرانی و دغدغه مراسم محرم را برگزار کنند. خداراشکر در خراسان رضوی تمام دستگاه ها باهم همراهی و هماهنگی دارند که به نظم استان کمک شایانی می کنند. می شود در خیابان های اطراف حرم رضوی، امکان برگزاری مراسم عزاداری محرم با فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی را به وجود آورد. نیروی انتظامی اگر در طرح های اجرایی پیش قدم باشد، اطمینان مردم بسیار بالاتر می رود و انشاالله تاسوعا و عاشورای امسال باشکوه تر برگزار می گردد.

شما عزیزان سربازان نشان دار صاحب الزمان هستید و انشاالله ماهم دعاگوی شما خواهیم بود.

امیر خاکراه
ارسال نظرات