۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۷
کد خبر: ۶۶۰۵۷۸

ابلاغ سلام و درود سیدحسن نصرالله به مجاهدین لشکر فاطمیون | مدیون لشکر فاطمیون هستیم

ابلاغ سلام و درود سیدحسن نصرالله به مجاهدین لشکر فاطمیون | مدیون لشکر فاطمیون هستیم
شیخ اکرم برکات، نماینده حزب‌الله لبنان سلام و درود سیدحسن نصرالله را به مجاهدین لشکر فاطمیون ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ اکرم برکات‌ معاون سید حسن نصرالله در ‌همایش بین‌المللی لشکر فاطمیون با ابلاغ ‌سلام و درود ‌سید حسن نصرالله‌ به مجاهدین لشکر فاطمیون  اظهار داشت: وقتی در چهره‌های شما مجاهدین لشکر فاطمیون نگاه می‌کنیم ، آن شهید بزرگوار ، سردار حاج قاسم سلیمانی را به یاد می‌آوریم.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون مجاهدین و شهدا و جانبازان لشکر فاطمیون هستیم، افزود: لشکر فاطمیون با کارهای بزرگی که کرد بسیاری از موانع ظهور امام زمان(عج) را برداشتند و باعث نزدیکتر شدن ظهور شد.

معاون فرهنگی حزب الله لبنان افزود: درس عملی که از حاج قاسم آموخته ایم این است که یار حضرت مهدی(عج) محدود به جغرافیا نیست، بلکه یک دید جهانی دارد.

وی خاطر نشان کرد: مهدی یاور ایرانی کسی است که در کانون ولایت مداری می باشد و تقوا گونه زندگی می کند و همان طور که سید مقاومت حجت الاسلام و المسلمین  سیدحسن نصرالله می گوید »هر جا که باید باشیم، هستیم»؛ این تقوا است.

شیخ اکرم برکات با بیان اینکه مجاهدین و یاران ایرانی حضرت مهدی (عج) در همه عرصه های ولایت با تقوا هستند، اظهار کرد: مجاهدین مهدی یاور عراقی نیز محدود به جغرافیای عراق نیستند؛ همان گونه که مجاهدین و مهدی یاوران بحرینی مرز و جغرافیایی را نمی‌ شناسند و همچنین به واسطه ی فرهنگ مهدویت، مهدی یاوران مجاهد لبنانی در فلسطین تأثیر گذارند، در یک کشور عربی برای فلسطین زندانی و در بوسنی و هرزگووین کشته می شوند و یک نفر را برای فتوای امام در انگلیس به شهادت می رسانند.

معاون فرهنگی حزب الله لبنان در مورد مهدی یاوران فاطمیون نیز گفت: مهدی یاوران در لشکر فاطمیون که از وسط مزار شریف به راه افتادند و در قلبشان عاشقانه مقدسات پیغمبر(ص) و اهل بیتش را نهادینه کردند، در همه ساحت های ولایت مداری حاضر شدند و آمدند تا در مقابل دشمن طرد شده، بایستند.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون مجاهدان، شهدا و جانبازان لشکر فاطمیون هستیم، این لشکر را متشکل از کسانی دانست که در پیشانی هایشان عزت، پیروزی، شجاعت، فداکاری و صبر را ثبت کرده و از روی ایمان برای نزدیک شدن ظهور تلاش کردند.

شیخ برکات همچنین از سوی مجاهدان لبنانی و سید مقاومت در این کشور و از طرف دغدغه مندان فلسطین، بر مجاهدان لشکر فاطمیون سلام و درود فرستاد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات