۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
کد خبر: ۶۶۰۵۹۲
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران:

عزاداری با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود

عزاداری با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که توطئه دشمن برای تضعیف و ضربه زدن به عزاداری حسینی شکست خواهد خورد، گفت: جریان های منحرفی که در داخل می کوشند به شیوه دیگری جایگاه عزاداری حسینی را تضعیف کنند، به اهداف پلید خود دست نخواهند یافت و رسوا می شوند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام زین العابدین روحانی نیا، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به در پیش بودن ماه محرم بر ضرورت برگزاری مراسم عزاداری حسینی با رعایت کامل پروتکل های بهدشتی از سوی هیأت های مذهبی تأکید کرد.

وی با بیان این که رهنمودهای مقام معظم رهبری در همه امور فصل الخطاب است، افزود: همان طور که ایشان در سخنرانی روز عید قربان نیز فرمودند، همه ما باید به دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا توجه کنیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که هیأت های مذهبی در عمل به پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا پیشگام هستند، ادامه داد: افراد دلسوز، مؤمن و انقلابی نخواهند گذاشت دشمن از فرصت به وجود آمده در جهت ضربه زدن به عزاداری حسینی استفاده کند.

حجت الاسلام روحانی نیا با بیان این که هیأت های مذهبی همواره ثابت کردند در مسیر عمل به قانون و رهنمودهای مقام معظم رهبری گام برمی دارند، تصریح کرد: عزاداری ماه محرم امسال با عمل به دستورالعمل های ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا با شکوه خاصی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که دشمن در این مدت با تبلیغات دروغین رسانی تلاش می کند سلامت و جان مردم را نزد مسئولان نظام ناچیز جلوه دهد، خاطرنشان کرد: این در حالی است سخنان مهم مقام معظم رهبری همچون آبی بر آتش فتنه و توطئه دشمنان اسلام و انقلاب بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که همه بخش های کشور موظف  به اجرای دقیق دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا هستند، تصریح کرد: هیچ هیأت و تشکل دینی  نباید خارج از این چارچوب تعیین شده اقدام کند.

حجت الاسلام روحانی نیا با اشاره به این که عزاداری ماه محرم امسال مورد توجه همگان قرار خواهد گرفت، بیان داشت: دشمن به وضوح خواهد دید ملت مؤمن و انقلابی کشورمان با رعایت کلیه دستورالعملم های بهداشتی، عزاداری باشکوه و عظمت خاصی را برگزار خواهند کرد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که توطئه دشمن برای تضعیف و ضربه زدن به عزاداری حسینی شکست خواهد خورد، افزود: جریان های منحرفی که در داخل نیز می کوشند به شیوه ای دیگری جایگاه عزاداری حسینی را تضعیف کنند، به اهداف پلید خود دست نخواهند یافت و رسوا می شوند.

ارسال نظرات