۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۶۶۰۶۰۹
مجلس علمای فلسطین در لبنان؛

خواستار فتوای تحریم عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی شد

خواستار فتوای تحریم عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی شد
مجلس علمای فلسطین در لبنان ضمن مجکوم کردن عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، خواستار فتوای تحریم عادی سازی روابط با این رژیم شد.
به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، مجلس علمای فلسطین در لبنان پیرامون عادی سازی روابط بین امارات و رزیم صهیونیستی، در بیانیه ای اظهار داشت: آنچه دولت امارات در رابطه با رژیم صهیونیستی آغاز کرده است خیانت به حق اسلام و قضیه فلسطین و نشان دهنده پیاده سازی تفکرات ترامپ دیوانه و به سرانجام رسیدن معامله قرن است.
مجلس علمای فلسطین در لبنان ضمن محکوم کردن این اقدام دولت امارات افزود: در گذشته رابطه امارات با این رژیم مخفی بود و الان علنی شده است در هر دو صورت آنها مجرم هستند و قصدشان فقط به سرانجام رسیدن معامله قرن است.
در این بیانیه تاکید شد: هر رابطه ای با رژیم صهیونیستی خیانت به اسلام و امت اسلامی و ضایع کردن حق مردم فلسطین است و این ماجراجویی در مقابل مقاومت که در حال مبارزه با این رژیم و مقابله با عادی سازی روابط و معامله قرن است، می باشد.
در این بیانیه آمده است: هر کشوری که سعی در برقراری ارتباط با رژیم صهیونیستی کند تحت عنوان عادی سازی روابط آن خائن به دین و قرآن و خون شهدا است.
مجلس علمای فلسطین در لبنان خواستار فتوای تحریم عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی شد و اظهار داشت: دشمن غیر مبارزه و قدرت، زبان دیگری را نمی فهمد و مقاومت تنها راه برای آزاد سازی قدس و همه فلسطین از بحر تا نهر است و هر موضوعی تحت عناوین عادی سازی روابط و گفت وگو با این رژیم نتیجه ای جز شکست و نابودی در پی نخواهد داشت.
ارسال نظرات