۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۶۶۰۶۴۹
امام جمعه موقت کرمانشاه:

عادی سازی روابط امارات با اسرائیل خیانت به آرمان های ملت فلسطین است

عادی سازی روابط امارات با اسرائیل خیانت به آرمان های ملت فلسطین است
حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: عادی سازی روابط کشور امارات با اسرائیل غاصب خیانت به آرمان های ملت مظلوم فلسطین است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، عنوان کرد: بی شک اگر حمایت ها و حتی سیاست منفعلانه برخی از سران عربی و اسلامی در منطقه نبود، امروز شاهد این همه جسارت رژیم صهیونیستی علیه جهان اسلام نبودیم.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: در روزهای گذشته در رسانه های جهانی از عادی سازی روابط دیپلماتیک امارات متحده عربی با رژیم کودک کش اسرائیل غاصب سخن به میان آمد، خبری که نه تنها باعث حیرت کشورهای اسلامی شد، بلکه جهان نیز این نوع سیاست دولتمردان امارات را به سؤالی برای خود تبدیل کردند.

این استاد حوزوی ادامه داد: در اصل باید گفت که عادی سازی روابط کشور امارات با اسرائیل غاصب خیانت به آرمان های ملت مظلوم فلسطین است که بیش از 70 سال است در زیر چکمه های سربازان صهیونیستی حقوق حقه شان از بین می رود.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی اظهار داشت: سیاستی که کشور امارات در قبال اسرائیل غاصب در پیش گرفته است، به نوعی زمینه ساز تزلزل جهان اسلام و البته خود مهر تاییدی بر کردار و رفتار غیرانسانی صهیونیست ها از سوی دولتمردان این کشور اسلامی است.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: بی شک این عمل سخیف و البته این خیانت کشور امارات به جهان  اسلام یقینا محکوم خواهد شد و جهان اسلام این رویه را هرگز برنمی تابد.

این استاد حوزوی به کلام امام راحل درباره اسرائیل استناد کرد و افزود: به فرموده امام خمینی  (ره) «اگر هر مسلمان یک سطل آب بر روی اسرائیل بریزد این رژیم از بین می رود»، ولی امروز بر خلاف این گفته تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب شاهدیم که برخی از سران کشورهای عربی به جاده صاف کن آمریکا، اسرائیل و دیگر اذنابشان تبدیل شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی ادامه داد: البته اگر خوب به این مساله توجه کنیم، بی شک یکی از اصلی ترین دلایل این عادی سازی روابط بین امارات و رژیم صهیونیستی، تلاش برای تضعیف جبهه مقاومت به ویژه حزب الله لبنان و درهم شکستن نهضت مردم فلسطین است، ولی این عمل سیاسی اماراتی ها در آینده ای نزدیک عمل عکس خواهد داشت.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: بی شک اگر از همان روزهای نخستین تشکیل رژیم جعلی اسرائیل جهان اسلام موضعی همانند موضع کنونی انقلاب اسلامی در مقابل این رژیم غاصب می گرفت، امروز اثری و نامی از اسرائیل و اسرائیلی در منطقه نبود.

این استاد حوزه علمیه عنوان داشت: تداوم عادی سازی روابط سیاسی با اسرائیل غاصب از سوی دولت های عربی و اسلامی می تواند صهیونیست ها را گستاخ تر از گذشته کند، بنابراین هرگونه سازش و ارتباط سیاسی و... با این جنایتکاران را باید خیانت به اسلام و مسلمین دانست./1400/ت210/ب1

ارسال نظرات