۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۶۶۰۷۴۸
به همت مؤسسه فرهنگی و هنری اندیشه مسطور؛

نشست تخصصی «جمعیت، کرونا و مشارکت‌های مردمی» برگزار می‌شود

نشست تخصصی «جمعیت، کرونا و مشارکت‌های مردمی» برگزار می‌شود
نشست تخصصی «جمعیت، کرونا و مشارکت‌های مردمی» از سلسله نشست‌های تخصصی جمعیت با حضور خانم اردبیلی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، سلسله نشست‌های تخصصی جمعیت این بار با موضوع «جمعیت، کرونا و مشارکت‌های مردمی» و با سخنرانی خانم دکتر اردبیلی در مجتمع شهدای سرچشمه تهران برگزار می‌شود.

جمعیت یکی از عناصر اصلی و مهم در هر کشوری است. شیوع ویروس کرونا نیز که انتقال آن به راحتی و سرعت انجام می‌شود نزدیک به ۲۰ هزار نفر از جمعیت ایران فوت کرده‌اند که در مقابل آمار ۲۹۵ هزار بهبودیافته قرار دارد؛ اما با توجه به بحران جمعیتی که در آینده ایران با آن روبرو است این آمار کم نیز نگران کننده است!

محور‌های این نشست شامل کرونا و تغییرات جمعیتی کوتاه مدت، تأثیرات بلند مدت کرونا بر جمعیت، چگونگی تبدیل تهدید کرونا به فرصتی در قبال جمعیت و ارائه پیشنهاد‌های راهبری در سطح مشارکت و کنش‌گری مردمی است.

لازم به ذکر است نشست حاضر روز دوشنبه ۲۷ مردادماه ساعت ۱۶ در مجتمع شهدای سرچشمه واقع در تهران، چهارراه سرچشمه، کوچه شهید صیرفی‌پور به دو شکل حضوری و غیر حضوری برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای شرکت در این جلسه به‌صورت غیرحضوری می‌توانند عدد ۱ و در صورت تمایل به شرکت حضوری در این جلسه عدد ۲ را به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۲۱۲۱۲۱۹۲ ارسال کنند./پ203/ق
 
ارسال نظرات