۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۶۶۰۷۶۲
حجت الاسلام ابراهیمی:

هراس دشمن از قدرت ایران جریان تحریف را به میدان آورده است

هراس دشمن از قدرت ایران جریان تحریف را به میدان آورده است
عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: دشمنان از قدرت هژمونی ایران نگرانند، بنابراین جریان تحریف را با قدرت بیشتری به میدان آورده‌اند تا افکار عمومی را منحرف کنند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه جریان تحریف با هدف ناامیدسازی مردم پیشرفت‌ها را پنهان و اشکالات را بزرگنمایی می‌کند، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران از بدو تأسیس پیشرفت‌های انکارناشدنی داشته که به مذاق دشمنانی که سال‌ها سرمایه این ملت را چپاول کردند و برایشان تصمیم گرفتند خوش نمی‌آید و طبیعی است که نخواهند عظمت این نظام به رخ آنان کشیده شود.

وی افزود: ابررسانه‌های استکباری برای سرپوش گذاشتن بر شکست تئوری‌های ضد ایرانی دولت‌هایشان همواره دنبال راهکاری برای ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی در اداره کشور و دلسردکردن مردم بوده‌اند و تحریف بهترین ابزار برای این کار است.

عضو جامعه روحانیت مبارز تأکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در مدت 40 سال که تمام آن هم با تحریم و تهدید از سوی آمریکای جنایتکار گذشته، با همراهی مردم و رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی و خلف صالحشان مقام معظم رهبری توانسته به دستاوردهای بزرگی در تمام عرصه‌ها دست یابد و این چیزی نیست که دشمنان از آن خوشحال باشند، لذا تحریف و تحریم ابزاری برای جلوگیری از حرکت پرسرعت کشور است.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه می‌خواهند با فشار تحریم و تحریف مردم را مقابل حکومت قرار دهند، گفت: نمی‌توان گفت کشور کمبود ندارد، البته سوءمدیریت‌ هم داریم و مشکلات مردم فراوان است، اما این ملت خوب می‌دانند که آمریکا و اذنابش هستند که با تحریم، سیاه‌نمایی و انواع توطئه سعی دارند چوب لای چرخ این نظام بگذارند.

عضو جامعه روحانیت تصریح کرد: اگر مسئولان و رسانه‌ها بتوانند دستاوردهای این نظام را به خوبی برای مردم تبیین کنند، هیچ تحریفی نخواهد توانست ذهن آنان را علیه نظام در اختیار بگیرد.

وی بیان کرد: نظام اسلامی ایران با امکانات محدود، تحریم و فشارهای حداکثری که دولتمردان آمریکایی و غربی مدعی آن هستند از سال‌های دفاع مقدس تاکنون مقابل دشمنان مقامت کرده و آنان نتوانستند حرکت رو به جلوی این کشور را متوقف کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه ملت ایران در سایه تحریم‌ها به ابعاد گسترده علمی و دفاعی دست یافت و کارهای بزرگی انجام داد که ترس و وحشت دشمنان را فراگرفته است، خاطرنشان کرد: دشمنان که روزی تمام توان خود را به میدان آوردند تا سه روزه با تجهیزات نظامی به تهران برسند، امروز جرأت کوچکترین حرکتی مقابل ایران را ندارد.

وی ادامه داد: تهدیدها از سوی دشمنان زیاد است، اما جرأت اقدام وجود ندارد و درست است که ایجاد زحمت می‌کنند، ولی نتوانسته‌اند جلوی حرکت این انقلاب و نظام را بگیرند.

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به برخی ناکارآمدی‌ها در دولت تصریح کرد: به هر حال دولت‌ها با سلیقه خودشان وارد عرصه کار می‌شوند و گاه کارهایی می‌کنند که به نفع ملت نیست، اما معتقدم همه دولت‌ها در جمهوری اسلامی خیرخواه و دلسوز مردم بوده‌اند.

حجت الاسلام ابراهیمی با تأکید براینکه ملت ایران جان و مال خود را برای پیشرفت آرمان‌های انقلاب گذاشت و پایداری این مردم در آرمان‌های خود استکبار جهانی را نگران کرده است، اظهار داشت: ایران اسلامی امروز توانسته کشورهای منطقه و مظلومان جهان را با خود همراه و گفتمان مقاومت مقابل زورگویان را فراگیر کند.

وی با تصریح اینکه دشمنان از قدرت هژمونی ایران نگران هستند، گفت: جریان تحریف را با قدرت بیشتری به میدان آورده‌اند تا با تهمت و دروغ‌پردازی افکار عمومی را منحرف کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی اضافه کرد: مردم امید خود را حفظ کنند و مطمئن باشند همه توطئه‌ها را پشت سر خواهیم گذاشت و دشمنان را ناتوان و مأیوس می‌کنیم تا به اجبار دست از توطئه علیه این ملت بردارند.

عضو جامعه روحانیت با خطاب قرار دادن مسئولان گفت: طبقه ضعیف نباید فراموش شوند و مسئولان به دهک‌های پایین جامعه توجه ویژه داشته و هر ابزاری را برای رفاه و حمایت از آنان به کار گیرند./841/د101/ق

ارسال نظرات