۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۶۶۰۸۰۲
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در پیامی؛

تکریم آزادگان تقدیر از همه صداقت‌ها و صبوری‌ها است

تکریم آزادگان تقدیر از همه صداقت‌ها و صبوری‌ها است
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با صدور اطلاعیه‌ای فرارسیدن ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمانشاه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با صدور پیامی فرارسیدن 26 مرداد سالروز ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی را تبریک گفت.

در پیام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه آمده است:

26 مردادماه از عزیزترین و به یادماندنی‌ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی و یادآور ورود آزادمردان دلاوری است که در راه حفظ و حراست از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران، در میدان‌های نبرد حق علیه باطل شجاعانه افتخار آفریدند و در دوران اسارت با تحمل شکنجه‌های شدید روحی و جسمی توانستند معنای صبر و استقامت و پیروزی را عیان سازند و شجاعت و رادمردی را به جهانیان تفهیم کنند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در این پیام ضمن تبریک و تهنیت سالروز ورود آزادگان، به محضر مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه ای و مردم شریف و بزرگوار ایران اسلامی به ویژه مردم قدردان و همیشه در صحنه استان کرمانشاه، برای تمامی آزادگان سرافراز و خانواده‌های محترمشان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، از درگاه خداوند سبحان آرزوی عزت و سربلندی نموده است.

در پایان این پیام همچنین آمده است: تکریم و سپاس فرزندان برومند ایران اسلامی که پس از گذشت سال‌ها هنوز زخم اسارت و شکنجه‌های شیاطین را بر بدن خود دارند، تقدیر از همه خوبی‌ها و پاکی‌ها و صداقت‌ها وصبوری‌ها و سپاسگذاری از انسان‌های نمونه‌ای است که پرصلابت و مقاوم در برابر سختی‌ها بردباری کردند و خود را در ذهن زمین و زمان جاودانه ساختند./1400/د102/ب1

ارسال نظرات