۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۶۶۰۸۰۹
نماینده ولی فقیه در استان یزد:

فرزندان ایثارگران و آزادگان فرهنگ مقاومت را در جامعه ترویج کنند

فرزندان ایثارگران و آزادگان فرهنگ مقاومت را در جامعه ترویج کنند
آیت الله ناصری گفت: استکبار می داند تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در ایران زنده است، راه به جایی نمی برد و فرزندان ایثارگران باید فرهنگ مقاومت را در جامعه جاری کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد ظهر امروز در دیدار جمعی از آزادگان یزد اظهار داشت: آزادگان نزد خداوند متعال از جایگاه و ارزش بسیار بالایی برخوردار هستند و باید قدردان این نعمت بزرگ باشند.

وی با اشاره به اینکه تمام آزادگان در طول روزهای اسارت سختی‌های بسیار زیادی را تحمل کردند، افزود: خداوند متعال به تمام آزادگان کمک و عنایت کرد تا بتوانند این سختی را تحمل کنند.

آیت الله ناصری ادامه داد: باید سعی کنیم روحیاتی که در زمان هشت سال دفاع مقدس و دوران اسارت داشتیم را حفظ کنیم و زمینه‌ای به وجود آید که بتوانیم همچنان این نعمت و توجه خداوند را حفظ کنیم.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه خانواده ایثارگران و آزادگان باید همیشه نسبت به تربیت دینی فرزندانشان توجه بسیار خاص و ویژه ای داشته باشند، عنوان کرد: دشمن در تلاش برای از بین بردن تربیت دینی در کشور است و خانواده‌های ایثارگران به عنوان الگوهای جامعه باید از این اتفاق جلوگیری کنند.

وی تصریح کرد: فرزندان خانواده‌های جانبازان و ایثارگران و آزادگان باید راه پدران خود را ادامه دهند و فرهنگ ایثار و شهادت همواره در جامعه جاری باشد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: این ارزش بسیار بالایی است که ایثارگران و آزادگان در طول هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در اسارت در راستای تعالی اسلام و انقلاب سختی‌ها را تحمل کردند و امروز ما باید این فرهنگ متعالی را به نسل جوان منتقل کنیم.

آیت الله ناصری ادامه داد: دشمن امروز به خوبی فهمیده که اگر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما وجود داشته باشد، هیچیک از اهداف شومش را نمی‌تواند در ایران پیاده سازی کند به همین دلیل به دنبال تخریب این فرهنگ در جامعه ما است./1399/د101/ب1

ارسال نظرات