۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۶۶۰۸۱۴

نخستین نمایشگاه دستاورد‌های معاونت آموزش حوزه‌های علمیه افتتاح شد

نخستین نمایشگاه دستاورد‌های معاونت آموزش حوزه‌های علمیه افتتاح شد
نخستین نمایشگاه دستاورد‌های معاونت آموزش حوزه‌های علمیه شامل اقدامات، طرح ها، دستاورد‌ها و البته افق‌ها و رویکرد‌های این معاونت در چهار سال گذشته و سال‌های آتی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نخستین نمایشگاه دستاوردهای معاونت آموزش حوزه های علمیه شامل اقدامات، طرح ها، دستاوردها و البته افق ها و رویکردهای معاونت آموزش حوزه های علمیه در چهار سال گذشته و سال های آتی در ساختمان معاونت آموزش های حوزه های علمیه افتتاح شد.

حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد در گفت و گویی در زمینه روند برگزاری این نمایشگاه می گوید: از حدود ۵ ماه پیش، تلاش برای برگزاری این نمایشگاه، آغاز و به همین جهت، کمیته ای با حضور همه مدیریت های زیرمجموعه معاونت آموزش تشکیل شد و در طول جلسات متعدد و کارشناسی های مختلف، آمارهای گوناگون آموزشی، جمع آوری و همه آنها مورد تحلیل قرار گرفته و نموداری شدند.

هدف از برپایی نمایشگاه دستاوردهای معاونت آموزش حوزه های علمیه، اطلاع رسانی به سایر مسؤولان و تصمیم گیران حوزه علمیه بر شمرده شده است زیرا این نمایشگاه ویژه مسؤولان و مدیران حوزه علمیه است و مدیران مدارس، ضمن بازدید از این نمایشگاه و کسب اطلاع از فعالیت های چهارسال اخیر معاونت آموزش، می توانند به ارائه تحلیل ها، انتقادات و پیشنهادات خود نیز بپردازند و این معاونت نیز از نظرات مدیران، استفاده های لازم را خواهد برد.

همچنین، شناسایی درون تشکیلاتی به معنای شناخت نقاط قوت و ضعف معاونت آموزش حوزه های علمیه برای برنامه ریزی در زمینه آینده از اهداف برگزاری نمایشگاه دستاوردهای معاونت آموزش حوزه های علمیه معرفی شده است.

نمایشگاه معاونت آموزش حوزه های علمیه به ارائه فعالیت ها و دستاوردهای چهارسال گذشته این معاونت در سراسر کشور می پردازد و تمام اطلاعات و نمودارهایی که در این نمایشگاه به سمع و نظر مدیران حوزه علمیه می رسند، می توانند حاوی تحلیل هایی در جهت برنامه ریزی های آینده بخش های مختلف حوزه باشند و بازدیدکنندگان از اطلاعات ارائه شده برای برنامه ریزی های خود استفاده ببرند.

گفتنی است، در این نمایشگاه مختصری از کل فعالیت های معاونت آموزش انجام گرفته، به نمایش گذاشته شده است به گونه ای که از میان ۸۰۰ کد شناسایی کاری مربوط به این معاونت، تنها ۱۳ عنوان از آن ها در این نماشگاه ارائه شده است.

گفتنی است، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه نیز صبح امروز از این نمایشگاه بازدید کرد./1324/ت302/ق

ارسال نظرات