۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۶۶۰۸۵۱
مدیر حوزه علمیه استان بوشهر:

نهضت جهادی «همراه بیمار» از افتخارات ارزشمند حوزه‌های علمیه است

نهضت جهادی «همراه بیمار» از افتخارات ارزشمند حوزه‌های علمیه است
حجت الاسلام خدری گفت: نهضت جهادی «همراه بیمار» یکی از افتخارات ارزشمند حوزه‌های علمیه است.

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه بوشهر در گفت‌وگویی اظهار داشت: در کنار راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک و رزمایش همدلی مؤمنانه، نهضت جهادی همراهان بیمار یکی از ارزشمندترین افتخاراتی بود که توسط طلاب و روحانیون صورت گرفت.

وی با اشاره به همراهی روحانیون با مردم در شرایط دشوار گفت: در طول تاریخ حوزه‌های علمیه همواره همراه مردم بوده‌اند و به عنوان ملجأ و پناه برای مردم به شمار رفته‌اند.

حجت الاسلام خدری افزود: حرکت جوانان کشور در راه‌اندازی اردوهای جهادی و حضور در مناطق محروم در سال‌های اخیر حوزه‌های علمیه را نیز تحت تأثیر قرارداد.

وی ادامه داد: اشتیاق طلاب و روحانیون برای حضور در عرصه‌های جهادی و خدمت به مردم با رهنمودهای مقام معظم رهبری موجب سازمان‌دهی و تشکیل قرارگاه‌های جهادی شد.

حجت الاسلام خدری عنوان داشت: حضور روحانیون در بین مردم در سال‌های اخیر به ویژه در حوادث و بلایای طبیعی نظیر سیل و زلزله و امدادرسانی به مردم مثال‌زدنی بود.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر خاطرنشان کرد: هم‌زمان با شیوع کرونا در کشور حضور روحانیون در بیمارستان‌ها و بخش‌های کرونا و ارائه خدمت به بیماران درست زمانی که همه از این پدیده وحشت‌زده بودند موجب تحسین و شگفتی جامعه شد و این حضور موجب تقویت روحیه امید برای مدافعان سلامت و ایجاد روحیه همدلی میان مردم شد./1399/د101/ب1

ارسال نظرات