۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۶۶۰۸۵۳
استاد حوزه علمیه کردستان:

هدف معاهده امارات و رژیم صهیونیستی ایجاد شکاف در بین امت اسلام است

هدف معاهده امارات و رژیم صهیونیستی ایجاد شکاف در بین امت اسلام است
حجت الاسلام هدایتی گفت: معاهده عادی سازی روابط با امارات متحده عربی از سوی صهیونیست ها یک برنامه بلندمدت برای ایجاد شکاف در بین امت اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، حجت الاسلام وحید هدایتی صبح امروز در نشست بصیرتی با جمعی از طلاب مدرسه سفیران هدایت حضرت ولی عصر (عج) بیجار کردستان عنوان داشت: یکی از بزرگترین نعمت هایی که خداوند به هر جامعه می دهد، نعمت امنیت است.

این استاد حوزه علمیه استان کردستان بیان داشت: از این رو باید امروز شکرگزار این نعمت بزرگ باشیم، زیرا تا زمانی که از نعمت امنیت برخوردار نباشیم، در بسیاری از بخش ها همانند اقتصاد، فرهنگ و... مشکل خواهیم داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حادثه بیروت اشاره کرد و افزود: بی شک در پس این حادثه توطئه های بسیاری نهفته است که در آینده ای نه چندان دور این توطئه ها و برنامه های استکباری چهره خود را عیان خواهند ساخت.

حجت الاسلام هدایتی ادامه داد: در حادثه اسفناک بیروت به عینه شاهد بودیم که بسیاری از کشورهای غربی که سابقه استعماری دیرینه ای در تاریخ شان دارند، بدون هیچ کارت دعوتی خود را به لبنان و شهر بیروت رساندند.

این استاد حوزوی تصریح کرد: امانوئل مکرون؛ رییس جمهوری فرانسه در خیابان های بیروت به گونه ای با غرور گام بر می داشت که گمان می برد لبنان از کشورهای اقماری فرانسه است!.

این استاد حوزه علمیه کردستان ادامه داد: به طور حتم بسیاری از کشورهای منطقه و جهان در حادثه بندر بیروت به گونه ای ذینفع هستند.

وی خاطرنشان ساخت: در این میان این رژیم صهیونیستی بود که بیشترین امتیاز را از این وضعیت به دست آورد، زیرا صهیونیست ها می خواهند از این حادثه برای تحت فشار قرار دادن حزب الله لبنان و جبهه مقاومت بهره برداری کنند.

حجت الاسلام هدایتی در بخش دیگری از سخنانش به عادی سازی روابط کشور امارات با رژیم کودک کش اسرائیل اشاره کرد و بیان داشت: دستگاه دیپلماسی اماراتی ها بدون هیچ گونه تفکری و با یک تصمیم احساسی و از روی بی تدبیری معاهده ای با اسرائیل غاصب به امضاء رساندند که خشم جهان اسلام را برانگیخت.

این استاد حوزوی ادامه داد: بی شک بازنده اصلی این معاهده دو طرفه بین امارات و اسرائیل غاصب، دولت و کشور امارات خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه سیاست صهیونیست ها ایجاد دو دستگی در جهان اسلام است، گفت: معاهده عادی سازی روابط با امارات متحده عربی از سوی صهیونیست ها یک برنامه بلندمدت برای ایجاد یک شکاف در بین امت اسلام است و بی شک هر کشوری که سیاست اماراتی ها را در پیش بگیرد روزی بازنده خواهد شد و آن زمان دیگر دیر خواهد بود./1401/پ210/ب1

ارسال نظرات