۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۶۶۰۸۶۲
به همت مدرسه علمیه حضرت زینب کبری؛

چهارمین رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه برگزار می‌شود

چهارمین رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه برگزار می‌شود
چهارمین رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه با عنوان «نهضت تعاون و احسان» به همت گروه جهادی رهروان عقیله بنی‌هاشم(س) مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س) برگزار می‌شود.

سرکار خانم، فاطمه دیانتی مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از اجرای چهارمین رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه در این مدرسه علمیه خبر داد و گفت: چهارمین رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه با عنوان «نهضت تعاون و احسان» به همت گروه جهادی رهروان عقیله بنی‌هاشم(س) مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س) برگزار می‌شود.

وی افزود: گروه جهادی رهروان عقیله بنی‌هاشم(س) مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س) به مناسبت ایام محرم با لبیک به فرمایش رهبر انقلاب 110 بسته معیشتی را تهیه و بین نیازمندان توزیع خواهد کرد.

دیانتی با تأکید بر اینکه مواسات و همدلی باید مهم‌ترین دغدغه مؤمنان در طول سال باشد، عنوان کرد: رزمایش مواسات بهترین فرصت برای تمرین همدلی و آماده شدن برای عصر ظهور است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س) با تأکید بر اینکه طلاب باید همواره در خط مقدم فعالیت‌های جهادی باشند، اظهار داشت: طلاب جهادی مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س) در مشکلات و حوادث غیرمترقبه مانند سیل و زلزله یا در اجرای رزمایش کمک مؤمنانه و مبارزه با ویروس کرونا نشان دادند که خدمت به مردم را افتخار خود می‌دانند و هرگز از انجام فعالیت‌های جهادی خسته نمی‌شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س) کمک‌رسانی به مناطق محروم و دستگیری از نیازمندان را از وظایف مهم خود می‌داند و این فعالیت‌ها در این مدرسه علمیه ادامه خواهد داشت./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات