۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۶۶۰۸۶۸
امام جمعه اسلام آباد غرب:

آینده سیاسی امارات دوران سیاهی در پیش خواهد داشت

آینده سیاسی امارات دوران سیاهی در پیش خواهد داشت
امام جمعه اسلام آباد غرب گفت: بی شک آینده سیاسی امارات متحده عربی با انعقاد این تفاهم نامه منحوس سیاسی با اسرائیل غاصب دوران سیاهی را در پیش خواهد داشت.

حجت الاسلام محمدطه مهری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، اظهار داشت: به فرموده امام راحل «این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است» لذا این سخن امام بدان معناست که محرم و صفر باعث شد که اسلام درباری دوباره به میان امت اسلام برگردد و بانی این کار مهم کسی نبود به جز امام حسین (ع) و یارانش.

امام جمعه اسلام آباد غرب گفت: از این رو برای همه ما مسلمانان و به ویژه شیعیان باید گفت که محرم و صفر و عزاداری های این روزها یک فرصت برای یادآوری اصول اسلامی و زنده نگه داشتن مذهب امام حسین (ع) است.

وی در ادامه سخنان خود افزود: از همه کسانی که لحظه شماری می کنند تا در مجالس عزای حسینی شرکت کنند درخواست داریم که تمامی پروتکل های بهداشتی و اجتماعی را رعایت کنند تا خدایی ناکرده زمینه شیوع بیماری کرونا افزایش پیدا نکند.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: ماه هاست که رسانه ها و شبکه های ماهواره ای و معاند برای به تعطیلی کشاندن مجالس عزاداری امام حسین (ع) در محرم و صفر برنامه ریزی های فراوانی کرده اند، ولی به حول و قوه الهی امسال عزاداران با رعایت مسایل بهداشتی و اجتماعی نه تنها دست این دشمنان و دروغگویان تاریخ را رو خواهند کرد، بلکه مجالسی عظیم و پرشور در شأن امام حسین (ع) و اهل بیت علیهم السلام برگزار خواهند کرد.

حجت الاسلام مهری در ادامه با اشاره به پیمان و معاهده نامیمون و نامبارک بین دولت امارات و رژیم غاصب اسرائیل، گفت: کاری که سیاستمداران امارات انجام دادند برای هیچ مسلمان و آزاده ای توجیه پذیر و قابل قبول نیست.

امام جمعه اسلام آباد غرب تصریح کرد: امارات با این تصمیم خود نه تنها در جهان اسلام برای همیشه منزوی شد، بلکه زمینه ساز تجاوزگری های بیشتر صهیونیست ها علیه امت اسلام به ویژه ملت مظلوم فلسطین گردید.

این استاد حوزوی بیان داشت: تبعیت از خواسته های استکباری برای ایجاد دو دستگی بین جهان اسلام همین معاهده دوستی دو کشور امارات و رژیم صهیونیستی بود و علنا امارات با این عمل نابخردانه و کودکانه خود به مسلمین پشت کرد و بی شک ضربه این کار را نیز خواهد خورد.

حجت الاسلام مهری تاکید کرد: چگونه کشوری که دم از اسلام می زند دست دوستی به سمت دشمن اول مسلمین دراز می کند؟! چگونه یک کشور اسلامی برای حفظ منافع زودگذر و البته راضی کردن اربابان خود حاضر است که مقاومت 70 ساله ملت فلسطین و نهضت های مقاومت را زیر سؤال ببرد.

امام جمعه اسلام آباد غرب گفت: بی شک آینده سیاسی امارات متحده عربی با انعقاد این تفاهم نامه منحوس سیاسی با اسرائیل، دوران سیاهی را در پیش خواهد داشت./1400/ت210/ب1

ارسال نظرات