۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۶۶۰۸۸۹

انتشار کتاب «رنج و رهایی در آموزه‌های اسلامی و عرفان‌های نوپدید»

انتشار کتاب «رنج و رهایی در آموزه‌های اسلامی و عرفان‌های نوپدید»
کتاب «رنج و رهایی در آموزه‌های اسلامی و عرفان‌های نوپدید» توسط انتشارات حوزه علمیه خراسان به چاپ رسید.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، کتاب «رنج و رهایی در آموزه های اسلامی و عرفان های نوپدید» توسط انتشارات حوزه علمیه خراسان با تألیف حجت الاسلام  علی ناصری راد در قطع رقعی به چاپ رسید.

در این کتاب به مسئله رنج بشری، ریشه‌ها و راهکارهای گشایش آن از نگاه آموزه های دین اشاره و بیان شده که با صبر بر رنج و مدیریت آن می‌توان به کمالات انسانی دست یافت و به رستگاری رسید.

کتاب «رنج و رهایی در آموزه های اسلامی و عرفان های نوپدید» به این نکته نیز اشاره می کند که در دهه ‏های اخیر، در جوامع غربی و به دنبال آن، در جوامع دیگر، مکاتبی معنویت‏گرا پدید آمدند تا بر رنج‏های انسان معاصر که گرفتار زندگی پیچیده و مدرن امروزی شده مرهمی بگذارند. این مکاتب غالباً نگاهی بدبینانه به رنج دارند و راه هایی برای رهایی از آن مطرح می‌کنند. بنابراین، اثر پیش رو، آموزه ‏های اسلامی و آموزه‏ های عرفان‏های نوپدید در موضوع رنج را توصیف و با یکدیگر مقایسه کرده و با نقد صریح و ضمنیِ آموزی‏ های عرفان‏ های نوپدید برتری آموزه ‏های اسلامی را در این موضوع نشان داده است.

علاقه مندان می توانند برای تهیه این کتاب و صدها عنوان کتاب دیگر با تخفیف دست کم ۲۰ درصد به  انتشارات حوزه علمیه خراسان به نشانی مشهد، خیابان امام خمینی(ره)، بین خیابان ۳۲ و ۳۴ مراجعه کنند و برای تماس نیز با شماره های دفتر نشر ۰۵۱۳۲۰۰۸۱۶۵ و فروشگاه ۰۵۱۳۲۰۰۸۶۰۹ تماس بگیرند./826/د102/ق

ارسال نظرات