۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۶۶۰۸۹۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

بازگو کردن خاطرات آزادگان برای نسل امروز ضروری است

بازگو کردن خاطرات آزادگان برای نسل امروز ضروری است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت بازخوانی خاطرات و سختی هایی که آزادگان در دوران اسارت کشیده اند، تأکید کرد و گفت: مقاومت و ایثار آن روزها نیاز جامعه امروز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در جمع آزادگان جنگ تحمیلی با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به کشور اظهار داشت: آن روزها برای مردم ایران اسلامی سراسر خاطره است.

نماینده ولی فقیه در لرستان به سختی دوران اسارت و رنجی که آزادگان متحمل شده اند، اشاره کرد و افزود: به راحتی نمی توان به عمق انچه که در دوران اسارت رخ داده است، پی برد.

وی بر ضرورت آشنایی و معرفت به دوران اسارت تأکید کرد و بیان داشت: هنرمندان می توانند با کمک هنر فاخر خود این دریای بیکران مقاومت و ایثار را بر همگان عیان کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه همچنان مبارزه جبهه حق علیه باطل ادامه دارد، گفت: مقاومت رمز پیروزی است و ایثار و مقاومت آزادگان باید امروز برای همگان الگو شود.

مسؤولان به فکر مشکل بیکاری، مسکن و ازدواج جوانان باشند

وی در ادامه با تأکید بر ضرورت چاره اندیشی مسؤولان برای رفع مشکل بیکاری، مسکن و ازدواج جوانان تصریح کرد: قدم نهادن در این زمینه همچون مبارزه آزادگان در زمان اسارت است.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: احتکار، رانت خواری، گرانفروشی، کم کاری، اشرافی گری سبب تضعیف ایران اسلامی می شود و افرادی که در این زمینه اقدام می کنند همچون افرادی هستند که در اردوگاه دشمن با صدام همکاری می کردند./9451/پ210/ب1

ارسال نظرات