۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۶۶۰۸۹۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان مطرح کرد؛

ضرورت تشکیل تشکل سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و فقهی طلبگی در لرستان

ضرورت تشکیل تشکل سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و فقهی طلبگی در لرستان
حجت الاسلام قدرتی گفت: در راستای بهره مندی بیشتر از ظرفیت طلاب و روحانیت باید تشکل سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و فقهی طلبگی در لرستان شکل بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام مهدی قدرتی، بعد از ظهر امروز در جمع وعاظ و روحانیون استان با محوریت برگزاری مراسم محرم که در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد، گفت: مراسم عزاداری سیدالشهدا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و توجه به حفظ سلامتی مردم برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به عمل به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا در اجرای مراسم عزاداری محرم افزود: در راستای نظارت بر عملکرد هیأت های مذهبی و اجرای پروتکل های بهداشتی، یک هیأت نظارت تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: جلسات هماهنگی متعدد با جایگاه داران، مداحان، وعاظ، هیأت داران و بانیان جلسات روضه خانگی با هدف برگزاری باشکوه مراسمات عزاداری محرم امسال همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام قدرتی بیان کرد: به علت شیوع ویروس کرونا امسال مراسم هیأت‌های عزاداری در سامانه «تکیه» به صورت زنده و با هدف بهره مندی از این مراسم پخش خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای پخش مراسم عزاداری هیأت ها باید در سامانه نام نویسی کنند، اظهار دشت: پخش مراسم در این سامانه به صورت آنلاین و رایگان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه با تأکید بر ضرورت تشکیل هسته و یا شورای راهبردی وعاظ لرستان گفت: این شورای راهبردی با عضویت ۳ تا ۵ نفر از وعاظ باسابقه و برجسته استان تشکیل خواهد شد.

وی بیان کرد: نبود تشکل سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، و فقهی طلبگی در لرستان یک خلأ بوده و باید هرچه زودتر این تشکل راه اندازی شود، تشکیل این تشکل در کنار فعالیت گروه‌های تبلیغی و آموزشی طلاب ضروری است./9451/پ210/ب1

ارسال نظرات