۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
کد خبر: ۶۶۰۹۲۵
تولیت مدرسه سفیران هدایت حضرت ابوطالب مطرح کرد؛

استفاده دشمن از قدرت رسانه برای تحریف حقایق اسلام و انقلاب

استفاده دشمن از قدرت رسانه برای تحریف حقایق اسلام و انقلاب
حجت الاسلام والمسلمین سینایی تحریف را سلاح برنده دشمن برای ذبح حقایق دانست و گفت: دشمن با استفاده از قدرت رسانه حقایق اسلام و انقلاب را تحریف می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین مجید سینایی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه تحریف در طول تاریخ وجود داشته است، اظهار داشت: دشمن همواره در طول تاریخ اقدام به تحریف واقعیات اسلام کرده تا از این طریق به اهداف شوم خود دست یابد.

تولیت مدرسه علمیه سفیران هدایت حضرت ابوطالب(ع) اسلام را دینی جامع و جاودانه خواند و ابراز کرد: گرایش به دین یک امر فطری است و کسانی که فطرت پاک دارند در مواجهه با حقایق اسلام آن را پذیرفته و مسلمان می‌شوند بر همین اساس دشمن تلاش می‌کند تا با ایجاد جریان تحریف مانع گسترش و نفوذ اسلام در جهان شود.

جهان تشنه حقایق ناب اسلام

وی دخالت و نظارت اسلام به تمام شؤون زندگی فردی، اجتماعی، معنوی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی را عامل رشد و توسعه جامعه بشری دانست و گفت: برای مثال، امروز بسیاری از بزرگان قضایی جهان اعتراف می‌کنند که کامل‌ترین و بی‌نقص‌ترین قوانین در سیستم قضایی متعلق به جمهوری اسلامی ایران است؛ اما متأسفانه در این زمینه تبلیغات خوب و رضایت بخشی در عرصه بین‌الملل صورت نگرفته تا مردم جهان با عدالت اسلامی آشنا شوند.

حجت الاسلام والمسلمین سینایی با استناد به کلام امام راحل مبنی بر اینکه جهان در عصر کنونی تشنه اسلام ناب محمدی است، بیان داشت: متأسفانه بی‌توجهی به تکنولوژی روز و فناوری نوین در عرصه تبلیغ معارف ناب اسلام یکی از نقاط جامعه دینی امروز به شمار می‌رود درحالی‌که دشمنان از همین ابزار برای تحریف حقایق استفاده می‌کنند.

تحریف سلاح برنده دشمن برای ذبح حقایق

تولیت مدرسه علمیه سفیران هدایت حضرت ابوطالب(ع) با تأکید بر اینکه تحریف سلاح برنده دشمن برای ذبح حقایق است، اظهار داشت: دشمن زمانی که دید میلیون‌ها انسان در اقصی نقاط جهان در اندوه شهادت سردار سلیمانی اشک می‌ریزند و مراسم سوگواری برپا می‌کنند برای آنکه شخصیت حقیقی او را مخفی و جنایت خود را توجیه کند در رسانه‌های مختلف سردار دل‌ها را تروریست معرفی کرد، دشمن با استفاده از قدرت رسانه حقایق اسلام و انقلاب را تحریف می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین سینایی با تأکید بر اینکه دشمن در فضای مجازی به دنبال بدبین کردن جوانان به انقلاب و نظام است، عنوان کرد: ریشه بسیاری از مفاسد اقتصادی و مشکلات کشور به نفوذیان و سلطنت‌طلبان داخلی برمی‌گردد که از خارج هدایت می‌شوند.

دشمن با قدرت رسانه اقدام به تحریف حقایق می کند

وی افزود: متأسفانه تاکنون رسانه‌های داخلی در مقابل تحریف رسانه‌ای بیگانگان عرضه معرفی واقعیات اسلام و انقلاب را نداشتند؛ بیش از چهل سال است همسر و فرزندان شاه ملعون پهلوی از اموال به غارت برده ملت ایران ارتزاق می‌کنند بدون اینکه تمام شود و درحالی‌که آمریکا اعلان می کند بزرگ‌ترین دزدی تاریخ را محمدرضا پهلوی انجام داده است اما همواره در رسانه‌ها غارتگری پادشاهان پوشانده و انقلاب را ضعیف نشان می‌دهند؛ آیا این تحریف واقعیات نیست؟

تولیت مدرسه علمیه سفیران هدایت حضرت ابوطالب(ع) ادامه داد: چرا رسانه ملی تا کنونی فیلمی از علمای بزرگ چون علامه طباطبایی و دیگر بزرگان تولید نکرده و زمانی هم که می‌خواهد داعیه‌داران اسلام را نشان دهد افرادی ناتوان نشان می‌دهد؟ تحریف از یک‌طرف و سکوت در برابر تحریف نیز از طرف دیگر به انقلاب ضربه می‌زند./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات