۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۶۶۰۹۹۹
امام جمعه تویسرکان:

معاهده سازش امارات و رژیم صهیونیستی خیانتی بزرگ در حق فلسطین است

معاهده سازش امارات و رژیم صهیونیستی خیانتی بزرگ در حق فلسطین است
امام جمعه تویسرکان گفت: معاهده سازش امارات با رژیم صهیونیستی را باید خنجر آخته ای دانست که از پشت به مردم فلسطین توسط عمال امارات زده شد و هرگز بی جواب نخواهد ماند.

حجت الاسلام مرتضی موحدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، بیان کرد: یکی از شعائر عظیم در اسلام، عزاداری های ماه محرم و صفر است که جایگاه بسیار والایی نزد مسلمانان دارد.

امام جمعه تویسرکان گفت: با این وجود امسال محرم و صفر بسیار متفاوتی را نسبت به سالهای گذشته تجربه خواهیم کرد و امیدواریم که در محرم امسال بتوانیم با رعایت پروتکل های بهداشتی از شیوع بیماری کرونا در جامعه جلوگیری کنیم و هم اینکه بتوانیم مجالس عزای حسینی باشکوهی برگزار نماییم.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: فصل الخطاب برای همه ما عزاداران حسینی، بیانات مقام معظم رهبری در عید قربان امسال است.

وی تصریح کرد: امام خامنه ای در سخنرانی خویش عملا برگزاری هرگونه مراسم عزاداری در ایام محرم را منوط به تصمیمات ستاد ملی کرونا و رعایت موازین بهداشتی عنوان فرمودند که این کلام رهبری نشان می دهد دین اسلام اهمیت بسیار بالایی به سلامت و بهداشت مومنان می دهد.

امام جمعه تویسرکان در بخش دیگری از سخنان به مساله سازش امارات با رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: سازش اماراتی ها با دشمن شماره یک جهان اسلام برای مسلمین یک رویداد تلخ است که جهان اسلام را متاثر کرد.

حجت الاسلام موحدی ادامه داد: امارات با نهایت خواری دست دوستی به سمت شیطان بزرگ دراز کرد، شیطانی که دست به هر دسیسه ای می زند که جهان اسلام را خوار و ضعیف کند، از این رو عملکرد سران امارات را باید نوعی حقارت عنوان کرد.

امام جمعه تویسرکان گفت: معاهده سازش امارات با رژیم صهیونیستی را باید خنجر آخته ای دانست که از پشت به مردم فلسطین توسط عمال امارات زده شد و بی شک این عمل دولتمردان اماراتی هرگز بی جواب نخواهد ماند.

این استاد حوزه علمیه تاکید کرد: قریب به 70 دهه است که ملت فلسطین برای آزادی قدس شریف و خاکشان با این رژیم جعلی در مبارزه اند، ولی همگان به عینه دیدیم که به یکباره اماراتی ها که خود را مسلمان و پیرو آیین اسلام می دانند، دست در دست دشمنان اسلام گذاشتند که این عمل آنها را باید نوعی خیانت قلمداد کرد.

حجت الاسلام موحدی خاطرنشان ساخت: تاریخ نشان داده است که هر کشوری که دست دوستی به سوی رژیم جعلی اسرائیل دراز کرده است، لطمات بسیاری هم در داخل و هم در عرصه های بین المللی متحمل شده است./1403/ت210/ب1

ارسال نظرات